کد خبر : 2026479 | 15 خرداد 1403 ساعت 20:25 | 12.5K بازدید | 11 دیدگاه

ماروتا: انتظار نداشتم رئیس اینتر شوم

جوزپه ماروتا می‌گوید انتظار نداشت به عنوان رئیس جدید اینتر معرفی شود و از صندوق آمریکایی اوک‌تری به عنوان مالک این باشگاه ایتالیایی تشکر کرد.

ماروتا: انتظار نداشتم رئیس اینتر شوم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا امروز توسط شرکت اوک‌تری، مالک جدید اینتر، به عنوان رئیس جدید این باشگاه معرفی شد.

این صندوق آمریکایی هیئت مدیره جدیدی را معرفی کرد و ماروتا را که عملاً از زمان همه‌گیری کووید و مشکلات مالی شرکت سانینگ، باشگاه را اداره می‌کرد، به مقام جدید رساند.

2030329

ماروتا پس از جلسه هیئت مدیره روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: "احساس خیلی خوبی دارم. رئیس چنین باشگاه بزرگی در فوتبال جهان بودن، هیجان‌انگیز و الهام‌بخش است. من رئیسی هستم که عاشق کارش است، کاری که معتقدم آن را خوب می‌دانم.

با این حال، من در یک باشگاه بزرگ هستم و بنابراین به حمایت همه نیاز دارم. من نمی‌توانم استیون ژانگ را فراموش کنم. او با وجود جوانی به این باشگاه کمک‌های زیادی کرد. من از اوک‌تری برای اعتماد آن‌ها تشکر کرده‌ام. این یک انتصاب غیرمنتظره بود و من از این فرصت بزرگ سپاسگزارم. مایلم از اوک‌تری به خاطر تصمیمش برای انتصاب من به عنوان رئیس اینتر تشکر کنم.

به خاطر اعتمادی که به من کرده‌اند، افتخار می‌کنم. این نشان می‌دهد که مالکیت جدید چقدر به پیشرفت باشگاه اهمیت می‌دهد. فکر می‌کنم امروز می‌توان تشخیص داد که مالکان جدید سخنان خود را با یک واقعیت دقیق دنبال کرده‌اند."

دیدگاه‌ها