کد خبر : 2026474 | 15 خرداد 1403 ساعت 20:12 | 18.7K بازدید | 33 دیدگاه

درویش: طبق سقف قرارداد تمدید خواهیم کرد

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد این تیم همانند فصل گذشته از قانون تبعیت خواهند کرد و بازیکنان نیز با آنها همراهی می‌کنند.

درویش: طبق سقف قرارداد تمدید خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، بحث تمدید قرارداد بازیکنان و ستاره‌های پرسپولیس بار دیگر داغ شده است و همه منتظر این هستند تا مدیریت بتواند با نفرات مدنظر و تاثیرگذار تیم به توافق دست یابد.

با این حال اکنون بحث اصلی درباره مبلغ توافقی برای این موضوع است. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بالاترین مبلغی که برای سقف قرارداد خود خواهد گذاشت بین 21 تا 22 میلیارد خواهد بود که به بازیکنان ملی پوش و باتجربه اختصاص خواهد داشت.

موضوعی که البته با توجه به پیشنهادات بالاتری که این نفرات برخوردار هستند شاید با مانع بزرگی برای توافق همراه باشد. مسلما بازیکنان و ستاره‌های پرسپولیس خواهان مبلغ بالاتری هستند و به شکل جالب توجهی نیز از سوی دیگر باشگاه‌های متمول اغوا نیز شده‌اند.

رضا درویش در این خصوص می‌گوید: بالاخره ما مجبور هستیم که طبق سقف قرارداد و قوانین عمل کنیم. سری که درد نمی‌کند را چرا دستمال ببندیم؟ ما فصل گذشته هم دیدید که هیچ مشکلی بابت این موضوع نداشتیم و هیچ کس نتوانست ایرادی به قراردادهای ما وارد کند و کاملا شفاف و طبق قوانین کار را دنبال کردیم.

1886029

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه حرف‌هایش در خصوص بحث عبور این باشگاه از سقف قرارداد در نیم فصل گفت: با کسی که نمی‌خواهد متوجه موضوع شود چه بحثی کنیم؟ همه چیز شفاف و مشخص است. ما اینطور نیستیم که بگوییم فلانی قرارداد 50 میلیونی بسته و آن یکی 130 میلیونی و فلانی هم 160 میلیونی! ولی پشت پرده و در نوع پرداختی اتفاق دیگری بیفتد. شما باورتان می‌شود؟ ما اصلا کاری به این مسائل نداریم و طبق قوانین و سقف کار را دنبال کردیم.

درویش درباره انتقادات که به سقف بودجه این باشگاه در نیم فصل با جذب ستاره‌ها می‌شود گفت: برادر من همه چیز حساب و کتاب دارد. فکر کنم شما در رسانه‌تان یک بار همه چیز را تا حد زیادی توضیح دادید. ما چقدر در نیم فصل خروجی و سیو سرمایه و درآمدزایی داشتیم؟ شهاب زاهدی رفت، آقای گل محمدی، سرلک، عمری باهویی و ... همه رفتند. بروید حساب کتاب کنید نسبت به ورودی ما. دوستان فقط دنبال بهانه هستند و یک حرفی می‌اندازند وسط تا ذهن ها را نسبت به مسائلی که رقم زده‌اند و نارضایتی هواداران‌شان منحرف کنند. متاسفانه تا حدی هم این کارشان گرفته است اما هوادار مطمئن باشید یک روز متوجه اصل ماجرا می‌شود که چه کلاهی سرش رفته. با این حال همه چیز باشگاه ما مشخص است و آن را شفاف اطلاع رسانی می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان بار دیگر این امیدواری را داد که باشگاه با تقویت مناسب و توافق لازم با نفرات مدنظر خود با قدرت در فصل آتی نیز حاضر شود: بازیکنان پرسپولیس واقعا باتعصب هستند. این را فصل گذشته و قبل.تر هم نشان داده‌اند. عبور از پیشنهادات بالاتر چیزی نیست که در خیلی از بازیکنان ببینیم. اما این اتفاق با سند و مدرک در باشگاه و تیم ما وجود دارد و همین مسئله عاملی است که هواداران ما به تک تک بازیکنان افتخار می‌کنند. مسلما در این فصل نیز تلاش خواهیم کرد تا شرایط خوبی را شکل دهیم و تیمی در شان هواداران و برای تکرار قهرمانی را آماده مسابقات کنیم.

دیدگاه‌ها