کد خبر : 2026447 | 15 خرداد 1403 ساعت 16:36 | 41K بازدید | 12 دیدگاه

پرواز خوشحال‌ترین سرمربی لیگ در روز آخر

محمد ربیعی برای دومین سال پیاپی موفق شد لیگ برتر را با کسب رتبه پنجمی تمام کند.

پرواز خوشحال‌ترین سرمربی لیگ در روز آخر

به گزارش "ورزش‌سه"، این موفقیت در حالی برای ربیعی رقم خورد که او فصل گذشته هم همراه با مس رفسنجان موفق به کسب رتبه پنجمی لیگ برتر شده بود. با این حال این موفقیت با موفقیتی که این مربی جوان در رفسنجان تجربه کرده، جنس کاملا متفاوتی داشت.

در واقع ربیعی در لیگ نوزدهم بود که توانست همراه با مس رفسنجان برای اولین مرتبه مربیگری در لیگ برتر را تجربه کند و او در ادامه طی سه سال پیاپی موفق به کسب رتبه‌های هشتمی، ششمی و پنجمی شد تا نارنجی‌پوشان را به ثبات قابل توجهی در لیگ برتر برساند و سپس این تیم را ترک کرد.

کار ربیعی در ذوب آهن سخت بود؛ چرا که سبزپوشان طی سال‌های اخیر چندین مرتبه به دلیل اوضاع مالی و مدیریتی آشفته و تغییرات پیاپی در راس کادر فنی تا آستانه سقوط پیش رفته‌اند و به همین دلیل درباره قبول این پیشنهاد تردیدهای زیادی داشت.

2030279
2030280

ربیعی اما با ذوب آهن فوق‌العاده کارش را آغاز کرد و نیم فصل اول را با نتایج درخشانی تمام کرد. تیم او در نیم فصل دوم هم به جز یک مقطع نمایش خوبی و منسجمی داشت و درنهایت موفق شد با کسب 42 امتیاز فصل را تمام کند که از لیگ هفدهم که سبزپوشان با امیر قلعه‌نویی نایب قهرمان شدند، سابقه نداشته است.

قاب‌هایی که مشاهده می‌کنید لحظاتی از مصاف آخر ذوب آهن در لیگ برتر است که با پیروزی 2 بر یک شاگردان محمد ربیعی در سیرجان مقابل گل‌گهر تمام شد و جواد نادری‌پور آنها را ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها