کد خبر : 2026423 | 15 خرداد 1403 ساعت 14:30 | 45.8K بازدید | 43 دیدگاه

احترام امباپه به مودریچ: شماره ۱۰ برای تو!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، قصد ندارد از لوکا مودریچ بخواهد که شماره ۱۰ را به او بدهد.

احترام امباپه به مودریچ: شماره ۱۰ برای تو!

به گزارش "ورزش سه""، باشگاه رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که پس از چند سال انتظار و حواشی و جنجال‌های بسیار بالاخره امباپه را با امضای قراردادی به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.

هواداران رئال مادرید از این اتفاق بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستند و پیش‌بینی می‌شود که مراسم معارفه این ستاره فرانسوی که قرار است پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود به یکی از پر تماشاگرترین و شلوغ‌ترین معارفه‌های چند سال اخیر تبدیل شود.

2030233

بحث و گمانه‌زنی درباره شماره پیراهنی که قرار است این بازیکن فصل آینده در رئال مادرید به تن کند از همان شب گذشته آغاز شده است. او در تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن شماره ۱۰ را به تن داشته است اما این شماره در رئال مادرید به لوکا مودریچ تعلق دارد.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که امباپه مایل است که برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ رئال صبر کند و به هیچ وجه قصد ندارد که از مودریچ بخواهد این شماره را به او بدهد. او می‌خواهد بیشترین احترام ممکن را برای باشگاه و شخص مودریچ قائل باشد و به همین دلیل هیچ فشاری به او برای گذشتن از شماره پیراهنی که در سال‌های اخیر به تن داشته نخواهد آورد.

دیدگاه‌ها