کد خبر : 2026416 | 15 خرداد 1403 ساعت 14:14 | 25.3K بازدید | 28 دیدگاه

بلندپروازی اتلتیکو: نقشه سیمئونه برای ستاره پپ!

اتلتیکو مادرید قصد دارد برای جذب خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، اقدام کند.

بلندپروازی اتلتیکو: نقشه سیمئونه برای ستاره پپ!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید مصمم است که فهرست تیمش را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند و مدیران این باشگاه قصد دارند یک مهاجم درجه یک و تراز اول را به خدمت بگیرند و گزینه‌های متفاوتی را هم در نظر دارند.

پیش از این گفته شده بود که آنها دو ستاره این فصل لالیگا یعنی سورلوت و دووبیک را مدنظر دارند اما معتقد هستند که مبالغ ۳۸ و ۴۰ میلیون یورو برای خرید این دو بازیکن بسیار زیاد است و علاوه بر این، آنها به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنی هستند که در سطح بسیار بالاتری قادر به بازی باشد.

حالا روزنامه مارکا خبر داده است که آنها با وجود این که از دشوار بودن جذب بازیکنی با کیفیت بالا باخبر هستند اما علاقه زیادی به جذب آلوارز دارند و مایل هستند که این بازیکن را در همین تابستان به خدمت بگیرند، هرچند شاید متقاعد کردن منچسترسیتی برای قبول این پیشنهاد بسیار دشوار باشد.

همه به خوبی از این موضوع مطلع هستند که اتلتیکو از نظر مالی توانایی رقابت با سیتی را ندارد اما مدیران این باشگاه از همین حالا روند انجام این انتقال را آغاز کرده‌اند. نهایی کردن این انتقال برای اتلتیکو بسیار دشوار است و شاید آنها از شانس زیادی هم برخوردار نباشند اما حتی اگر شانس بسیار کوچکی وجود داشته باشد، اتلتیکو تلاشش را برای استفاده از آن به کار خواهد گرفت.

1949531

آلوارز در حال حاضر تا سال ۲۰۲۸ با منچسترسیتی قرارداد دارد. او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۲۱.۴ میلیون یورو از ریورپلاته به این تیم پیوست. و دستمزدش بسیار بالاتر از تمام بازیکنان حاضر در اتلتیکو است و همین شرایط را بیش از پیش برای آنها سخت کرده است.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که او در حال حاضر بازیکن ذخیره ارلینگ هالند است اما از فرصت بسیار بیشتری برای بازی در ترکیب اتلتیکو برخوردار است و شاید آنها از همین ویژگی برای وسوسه کردن این بازیکن ۲۴ ساله استفاده کنند که شاید مایل نباشد زیر سایه یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا بماند.

بسیاری معتقد هستند که حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید ممکن است باعث شود که سیتی برای جذب رودریگو اقدام کند و با توجه به حضور بازیکنانی مانند هالند، جک گریلیش و فیل فودن در این تیم، شاید دیگر جایی برای حضور آلوارز در این تیم وجود نداشته باشد و همین هم دلیل دیگری برای جدایی‌اش از سیتی باشد.

اتلتیکو هنوز به صورت رسمی مذاکراتش را آغاز نکرده اما تماس‌هایی از سوی نمایندگان این باشگاه با اطرافیان آلوارز گرفته شده تا مشخص شود که تصمیم نهایی او در این باره چه خواهد بود. حضور رودریگو دی پل، مولینا و آنخل کوریا هم می‌تواند انگیزه متفاوتی برای او در قبول این پیشنهاد باشد.

دیدگاه‌ها