کد خبر : 2026409 | 15 خرداد 1403 ساعت 13:45 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

حریف ایران با دو ستاره جوان و ناشناخته می‌آید

تیم ملی هنگ‌کنگ از دو ستاره جوان فوتبال این کشور برای دیدارهای پیش رو دعوت کرده است.

حریف ایران با دو ستاره جوان و ناشناخته می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی‌اش در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دو بازیکن جوان و با استعداد را برای اولین بار به اردوی این تیم دعوت کرده است.

نام "ما شیوی" که یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر در سوپر لیگ فوتبال هنگ‌کنگ است در این فهرست به چشم می‌خورد و او قرار است به زودی پیراهن تیم ملی این کشور را به تن کند و در ورزشگاه هنگ‌کنگ به میدان برود.

لوبی لودو که به عنوان یکی از کمک مربیان موقت حاضر در کادر فنی تیم ملی هنگ‌کنگ در کنار این تیم حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت که او و این وینگر ۲۰ ساله روز گذشته تمریناتی را در محل تمرین این تیم داشته‌اند و ابراز امیدواری کرد که او آینده روشنی داشته باشد. او اضافه کرد: «من هیچ ایده‌ای درباره تغییرات در کادر فنی ندارم. لوس به من می‌گوید که باید چه کاری انجام دهم و من سعی می‌کنم آن کار را به درستی انجام دهم.»

2030208

ما شیوی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند تا عملکرد خوبی را ارائه دهد و از این که قرار است با هم تیمی‌های جدیدش بار دیگر دیدار کند ابراز خوشحالی کرد.

رو زینان، یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی هنگ‌کنگ، درباره دعوت از بازیکنان جوان به این تیم گفت: «این که بازیکنان جوان به تیم اضافه شوند اتفاق بسیار خوبی است. ما شیوی در چند سال اخیر پیشرفت بسیاری داشته و حالا به یکی از بازیکنان خوب هنگ‌کنگ تبدیل شده و برداشتن این قدم اول برای او بسیار مهم است.»

دیگر بازیکن جدیدی که قرار است به اردوی تیم ملی هنگ‌کنگ اضافه شود هم "دو جون‌هوی" است که ۱۸ سال دارد و با دعوت به تیم ملی کشورش پاداش تلاش بسیارش در این فصل را گرفت. او هم در پست وینگر بازی می‌کند و امیدوار است که بتواند قدرت و توانایی‌هایش را برابر هواداران این تیم نشان دهد.

یان ژو پین هم که پس از بیشتر از یک سال بار دیگر به اردوی تیم ملی هنگ‌کنگ دعوت شده است باور دارد که بازگشتش به این تیم به‌خاطر عملکرد خوبی است که در پایان فصل داشته است. در حال حاضر تنها پنج هافبک در اردوی هنگ‌کنگ حضور دارند و عملکرد خوب بازیکنان باعث شده است که مربی این تیم برای انتخاب بهترین گزینه با مشکلات بسیاری مواجه باشد. 

دیدگاه‌ها