کد خبر : 2026408 | 15 خرداد 1403 ساعت 13:55 | 134.9K بازدید | 130 دیدگاه

خیلی حرف برای گفتن دارم، خیلی!

ستاره سپاهان: این چیزها را هیچ‌وقت و هیچ‌جا ندیده بودم

ستاره تیم فوتبال سپاهان از فصل پر از فراز و نشیب و بحرانی صحبت کرده که سبب شد طلایی‌پوشان نتوانند نتایج دلخواه را کسب کنند.

ستاره سپاهان: این چیزها را هیچ‌وقت و هیچ‌جا ندیده بودم

به گزارش "ورزش‌سه"، شکاری یکی از ستاره‌های سپاهان در یکی از پرآشوب‌ترین فصول تاریخ لیگ برتر بود. او که در گل‌گهر توانست بار نامش را در فوتبال ایران احیا کند، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس وجود داشت، درنهایت مسیرش به باشگاه سپاهان منتهی شد.

شکاری در فصل بیست و سوم با وجود اینکه یکی دو ماه را در روزهای اوج فوتبالی به دلیل مصدومیت و جراحی پشت سر گذاشت، در پایان رقابت‌ها با ثبت 4 گل و 2 پاس در میان بازیکنان شاخص تیم قرار گرفت.

در پایان رقابت‌ها با شکاری گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.


*برگردیم به اول فصل. در شرایطی که از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی سپاهانی شدی. چه اتفاقاتی افتاد که سپاهانی شدی؟
من دو پیشنهاد خوب از پرسپولیس و سپاهان داشتم. مستقیم با مدیرعاملان هر دو باشگاه صحبت کردم. آقای درویش هم خیلی انسان بزرگی هستند. خیلی تلاش کردند ولی پرسپولیس نتوانست آن مبلغ برای رضایت‌نامه من بود را فراهم کند، ولی سپاهان پرداخت کرد. حالا هم از انتخابم خیلی خوشحالم. حالا مقداری مشکلات بود امسال ولی امیدواریم از سال آینده همه چیز حل شود.

2030229

*درباره خودت صحبت کنیم. در چهار هفته اول ستاره بی‌چون و چرای تیم بودی، اما مصدومیت که برایت ایجاد شد یکی دو ماهی از ترکیب دور شدی و بعد هم طول کشید تا جای خودت را دوباره پیدا کنی.
بله خودتان می‌دانید که چند هفته اول هر تیمی را مقابلش بازی کردیم نتیجه گرفتیم. از تیم‌های بزرگ لیگ تا تیم‌های سطح متوسط. اما موضوعی که در سپاهان وجود دارد اینکه بازیکن‌های خوب زیادی داریم و آقای مورایس سریع جایگزین می‌کنند. متاسفانه من هم مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشتم. باید حتما جراحی می‌شد. من یک‌ماه با این موضوع تمرین کردم و دیگر حتی توان تمرین کردن نداشتم. یک استخوان اضافه در مچ پایم بود که باید درآورده می‌شد. خدا را شکر عمل خیلی خوب انجام شد و برگشتم به تمرینات. اما وقتی برگشتم دوباره از صفر شروع کردم. یعنی آن تمام تلاش‌هایی که انجام داده بودم را دوباره از اول شروع کردم. خدا را شکر کم کم جایگاه خودم را گرفتم و خوب کار کردم. البته مسائل دیگری هم هست که الان وقت صحبت کردن درباره آنها نیست. ما هنوز یک جام مهم در پیش داریم.

2030231

*درباره سپاهان صحبت کنیم و وضعیت عجیب و غریبی که در طول لیگ بیست و سوم پشت سر گذاشتید. از محرومیت دو بازیکن تیم تا دو حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا تا اصلاح حکم و موارد دیگر. به عنوان بازیکنی که برای پیشرفت و رسیدن به تیم ملی به سپاهان رفتی، این حواشی را چطور هضم کردی؟ 
تیمی که ما داشتیم همه بازیکنان خیلی خوب بودند. جوان‌های خیلی خوبی داشتیم و همه ستاره بودند. خود من فکر می‌کردم سه چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می‌شویم. خیلی هم خوب شروع کردیم تا اینکه فدراسیون چند تا از بازیکن‌های ما را جریمه کرد. حالا حق یا ناحق را نمی‌دانم و به این موضوع ورود نمی‌کنم. چند بازیکن ما محروم شدند. امتیاز از ما کسر شد و دوباره امتیازها را برگرداندند. همین شوک‌های پیاپی باعث شد که نتوانیم در چند هفته پیاپی نتیجه بگیریم. یکی دو بازی هم بازیکنان تیم از جمله خودم نبودیم. تمام این‌ها باعث شد که ما از کورس عقب بیفتیم. به نظرم در این شرایط هر تیمی جای ما بود فصل را با رتبه هفتم، هشتم تمام می‌کرد، اما بچه‌های تیم خودشان همت کردند و توانستیم نسبت به شرایط بدی که داشتیم فصل را خوب تمام کنیم. حداقل مقام سومی را گرفتیم و در جام حذفی هم جزء 4 تیم هستیم. مسائل زیادی وجود دارد و حرف هم برای گفتن درباره تیم خودمان و سایر موارد زیاد است. اما هنوز فصل تمام نشده. به امید خدا فصل که تمام بشود صحبت می‌کنم. اتفاقات زیادی در این مدت در سپاهان رخ داد که هواداران تیم حتما باید بدانند. من کلا مصاحبه نمی‌کنم. بعد از بازی هم مصاحبه نمی‌کنم. همه را گذاشتم آخر فصل. خیلی حرف برای گفتن دارم. درباره این تیمی که تا حالا این مدلی ندیده‌ام. امیدوارم فصل را خوب تمام کنیم. هواداران سپاهان واقعا هواداران خوبی هستند و خیلی دوست‌شان دارم. مثل جاهایی که بوده‌ام نیستند و خیلی خوب هستند. امیدوارم این جام برای هواداران سپاهان گرفته شود و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

2030227

شکاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رتبه سومی اضافه کرد: «سوم شدیم ولی حق ما این نبود. اما نسبت به شرایطی که برای ما پیش آمد، گرفتن مقام سوم خیلی خوب بود. چون ضربه‌ای که به تیم ما وارد شد، نه جایی دیده بودم و نه در تیمی بوده‌ام که برایم اتفاق بیفتد. خیلی خوب خودمان را جمع کردیم و با برد تمام کردیم. فقط جام حذفی مانده و مطمئنم به این موضوع که اگر حاشیه‌ای و مشکلی پیش نیاید می‌توانیم قهرمان جام حذفی بشویم. امیدوارم بتوانیم جام حذفی را بگیریم. خیلی دوست دارم مردم اصفهان خوشحال بشوند.

*صحبت‌های مورایس در نشست خبری پس از آخرین بازی فصل نگران کننده بود و بودی جدایی می‌داد. او از قوانین سقف بودجه انتقاد داشت و معتقد بود در این شرایط سپاهان امکان قهرمانی ندارد و به این تیم اجازه قهرمانی داده نمی‌شود. نظرت درباره این ماجرا چیست؟
من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم و نه خودم و نه کس دیگری را وارد حاشیه نمی‌کنم. همانطور که گفتم در این مورد هم بعد از پایان فصل حرف خواهم زد.

2030228

*انتقاد زیادی از رفتار جامعه هواداری فوتبال در ایران وجود دارد. این موضوع هم درباره هواداران استقلال و پرسپولیس صدق می‌کند و هم درباره رفتار هواداران سپاهان که به شدت در دو بازی مقابل نساجی و ذوب‌آهن مدیران، کادر فنی و بازیکنان را با شعارهای تند تحت تاثیر قرار دادند. در این مورد صحبت می‌کنی؟
هواداران خیلی خوب و با شخصیت هستند. خیلی هم پرشور هستند. اما واقعا باید به آنها حق داد. ناراحت بودند از این تیم پرستاره. من اصلا کاری به مدیریت و کادر فنی ندارم. از این تیم پرستاره توقع زیادی داشتند. توقع داشتند قهرمان لیگ بشویم یا حداقل بتوانیم قهرمان جام حذفی بشویم. خوشحالم که هنوز در جام حذفی هستیم. این اتفاقات اما رخ داد و سخت توانستیم خودمان را جمع کنیم. در این شرایط برخی بازی‌ها و نتایج را دادیم. ما سه گل به تراکتور خیلی راحت زدیم. سه تا زدیم و چندتا نزدیم. امثال این بازی‌های بزرگ را خیلی می‌بردیم، اما بعد در نیم فصل دوم ما مقابل نساجی که البته کاملا قابل احترام مساوی شدیم و نباید این اتفاق می‌افتاد.

*بخش پایانی حرف‌های شکاری هم اینطور به زبان آمد: «در آخر هم می‌خواهم بگویم خیلی خوشحالم که در سپاهان هستم. انتخاب خیلی خوب داشتم. امیدوارم در فصل آینده بتوانیم این فصل را جبران کنیم. من شخصا روی این فصل خیلی حساب کرده بودم. ولی خب مسائل زیادی هم در داخل تیم و هم بیرون تیم به وجود آمد. سر فرصت صحبت برای همه این مسائل و حواشی دارم. خیلی حرف برای گفتن دارم. خیلی چیزها در ذهنم وجود دارند که در این چند سال فوتبال اصلا ندیده‌ام. امیدوارم فصل بعد بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها