کد خبر : 2026400 | 15 خرداد 1403 ساعت 13:15 | 37.2K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره دورتموند تبریکش به بلینگام را پس گرفت

جیووانی رینا، ستاره آمریکایی دورتموند، مجبور شد کامنتش برای جود بلینگام را پاک کند.

ستاره دورتموند تبریکش به بلینگام را پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دورتموند که تیم سابق این بازیکن به حساب می‌آید به میدان رفت و موفق شد جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

این ستاره انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شده بود و به فاصله یک سال موفق شد قهرمان در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان را تجربه کند. رینا هم که در زمان حضور در دورتموند رابطه بسیار نزدیکی با این بازیکن داشت به این اتفاق واکنش نشان داد.

2030216

این بازیکن آمریکایی در بخش نظرات پستی که بلینگام از قهرمانی در لیگ قهرمانان و در حالی که این جام ارزشمند را در دست داشت منتشر کرده بود سه قلب سفید گذاشت تا به شیوه خودش به او تبریک گفته باشد اما این اتفاق باعث عصبانیت شدید هواداران دورتموند شد و کار تا جایی پیش رفت که او  مجبور شد کامنتش را پاک کند.

رینا در چند فصل اخیر نتوانست روزهای خوبی را در دورتموند سپری کند و به همین دلیل در پنجره تابستانی سال گذشته به صورت قرضی راهی باشگاه ناتینگهام فارست شد و هنوز مشخص نیست که شرایطش برای فصل بعد به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها