کد خبر : 2026399 | 15 خرداد 1403 ساعت 13:18 | 122.1K بازدید | 61 دیدگاه

او نمی‌تواند به یک سینما هم در مادرید برود

امباپه آرزو می‌کند کاش در پاریس مانده بود!

نیکولاس آنلکا که سابقه یک فصل بازی برای رئال را دارد، به شوخی گفت کیلیان شاید به زودی از پیوستن به رئال پشیمان شود.

امباپه آرزو می‌کند کاش در پاریس مانده بود!

به گزارش "ورزش سه"، آنلکا در فصل 00-1999 بازیکن رئال بود و با این تیم برنده لیگ قهرمانان نیز شد. گل‌های او به بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث رسیدن تیم به فینال شد و او که فصل بسیار بدی داشت، در نهایت توانست به نوعی آرزش‌هایش را ثابت کند. دوران حضور او در رئال ولی زود تمام شد.

1696994

دیروز و با رسمی شدن انتقال امباپه به رئال، آنلکا واکنش جالبی نشان داد و گفت: «هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست و امباپه این را خوب می‌داند. رئال و پی اس جی اصلا قابل قیاس نیستند. امباپه خیلی جوان بود که به پاریس رفت و این تیم تاریخچه بزرگی نداشت. او سال به سال بزرگتر شد و تا حدی به نظر می‌رسید قدرت و عظمتش از پی اس جی نیز بزرگتر شده اما در رئال یک ستاره مثل ستاره‌های دیگر تیم خواهد بود. رئال از همه فوق ستاره‌هایش نیز چند برابر بزرگتر است.»

آنلکا ادامه داد: «توصیه‌ای برای کیلیان ندارم چون اسپانیایی را روان حرف می‌زند و به سرعت خودش را با شهر و تیم جدیدش وفق می‌دهد. من از آرسنال به رئال رفتم و با هم تیمی‌هایم انگلیسی حرف می‌زدم. مشکل زبان که داشته باشید، سازگاری کمی طول می‌کشد. کیلیان ولی سال‌هاست خودش را برای این انتقال مهیا کرده است. مشکل بزرگ او ولی در شهر خواهد بود. او را یک لحظه نیز رها نخواهند کرد و باید به همه عکس و امضا بدهد. غیرممکن است بتواند به سینما یا رستوران برود. شاید آرزو کند در پاریس مانده بود (می خندد)».

ستاره سابق رئال در پایان گفت: «مطمئنم کیلیان از همان ابتدا 100 درصد توانش را در زمین خواهد گذاشت. البته باید استراحت کافی بعد از یورو داشته باشد ولی او جوان است و سریع ریکاوری خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها