کد خبر : 2026386 | 15 خرداد 1403 ساعت 12:10 | 33.9K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش اکیپ:

امباپه، الخلیفی را دادگاهی می‌کند!

در فرانسه ادعا کرده‌اند که اگر پی اس جی به زودی مشکل پرداخت دستمزدهای عقب افتاده را حل نکند، با ستاره جدید رئال دچار مشکل قضایی خواهد شد.

امباپه، الخلیفی را دادگاهی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رسمی شد و کش و قوس 7 ساله به پایان رسید اما کار امباپه با پی اس جی هنوز تمام نشده است.

طبق ادعای اکیپ، پی اس جی دستمزد ماه‌های آوریل، می و ژوئن امباپه را پرداخت نکرده و قصد تسویه حساب نیز ندارد. این انتقام شخصی ناصر الخلیفی از ابرستاره سابق تیمش است که رایگان پاریس را ترک کرد.

2026119

سال گذشته وقتی امباپه در تابستان خبر از عدم فعال کردن بند تمدیدش تا 2025 داد و در نتیجه از تمرینات کنار گذاشته شد، قول داد که از پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی‌اش بگذرد و در عوض بتواند دوباره به تمرینات اضافه شود. او با این وعده توانست رئیس را راضی کند اما مدیر قطری انتظار داشت امباپه بخشی از پاداش قرارداد 100 میلیونی‌اش با رئال را به پی اس جی بدهد اما امباپه با این موضوع مخالفت کرد. 

در ماه فوریه الخلیفی متوجه شد که امباپه با رئال امضا کرده و اینکه باشگاه پاریسی قرار نیست درصدی از پاداش انتقال را دریافت کند، در نتیجه تصمیم بر این شد که دستمزد سه ماه پایانی بازیکن پرداخت نشود. توافق امباپه با باشگاه برای صرف‌نظر کردن از پاداش وفاداری نیز شفاهی بوده و پاریس حالا اصرار دارد که قبل از 30 ژوئن این موضوع کتبی شود. هیچ پاسخی از امباپه دریافت نشده و او ابتدا خواهان روشن شدن وضعیت دستمزد خودش است. 

همه چیز نشان می‌دهد اگر دو طرف رودررو این قضیه را خاتمه ندهند، یک نبرد قضایی در انتظارشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها