کد خبر : 2026384 | 15 خرداد 1403 ساعت 11:59 | 41.9K بازدید | 20 دیدگاه

توطئه در بارسا: ژاوی می‌خواست این ستاره را بفروشد

ژاوی قصد داشت هر طور شده روبرت لواندوفسکی را در پنجره تابستانی امسال به فروش برساند.

توطئه در بارسا: ژاوی می‌خواست این ستاره را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در فاصله کمتر از یک ماه پس از متقاعد کردن ژاوی به ادامه همکاری با این تیم و اعلام این خبر در یک نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا، ۱۸۰ درجه تغییر نظر داد و این مربی جوان را از هدایت این تیم برکنار کرد.

این اتفاق شوکی بزرگ برای او و هواداران بارسا بود اما چاره دیگری جز پذیرش این تصمیم وجود نداشت و حالا آنها قرار است که فصل آینده با حضور هانسی فلیک قدم به رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بگذارند. اما حالا جزئیات جالبی از تصمیمات ژاوی برای بارسا منتشر شده است.

2016688

روزنامه اسپورت خبر داده است که رابطه ژاوی با لواندوفسکی در ترکیب بارسا چندان خوب نبود و با وجود اینکه مربی هرگز انتقاد و اعتراض به رفتارهای بازیکن در درون و بیرون زمین نداشت اما از مدیران باشگاه خواسته بود که برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال اقدام کنند.

این در حالی است که رابطه لاپورتا و دکو با پینی زهاوی، مدیر برنامه لوا، بسیار خوب است و آنها به هیچ وجه مایل به انجام این کار نبودند اما سرمربی سابق بارسا روی این اقدام تاکید داشت و مایل بود که مهاجمی جوان را به جای او به ترکیب تیمش اضافه کند، هرچند در نهایت لواندوفسکی در بارسا ماندگار شد و ژاوی این تیم را ترک کرد.

دیدگاه‌ها