کد خبر : 2026366 | 15 خرداد 1403 ساعت 10:52 | 41.2K بازدید | 19 دیدگاه

خبر خوب برای آلمان، ستاره جدیدی در حال ظهور است!

آلمان در اولین دیدار تدارکاتی یورو متوقف شد، اما درخشش ماکسیمیلیان بایر در اولین بازی ملی‌اش، یکی از نکات برجسته بازی بود.

خبر خوب برای آلمان، ستاره جدیدی در حال ظهور است!

به گزارش "ورزش سه"، این بازی، نمونه‌ای از تقابل دو تیم بود که پس از یک فصل باشگاهی طولانی و پیش از یک تورنمنت مهم، در تلاش برای رسیدن به فرم ایده‌آل هستند. آلمان به راحتی توپ را به گردش درآورد، اما تا نیمه دوم و ورود بایر به زمین، آن‌ها هرگز به طور جدی برای گلزنی خطرناک به نظر نمی‌رسیدند. چندین موقعیت عالی هم برای این بازیکن جوان و پرانرژی ایجاد شد. کریس فوگریچ، دیگر بازیکن تعویضی، نیز تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت، در حالی که اشتباه مانوئل نویر در دقیقه 89 که با از دست دادن توپ در نزدیکی مرکز زمین همراه بود، به لطف پرچم آفساید، بدون مجازات ماند.

یولیان ناگلزمان به دلیل حضور چند بازیکن در فینال لیگ قهرمانان که شنبه برگزار شد، تیم کامل خود را در اختیار ندارد. به این معنا که تونی کروس، نیکلاس فولکروگ، نیکو اشلوتربک و آنتونیو رودیگر در این دیدار حضور نداشتند. آن‌ها در روزهای آینده به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

2030169

بایر با وجود اینکه اولین بازی ملی خود را تجربه می‌کرد، در همان ابتدای ورود به زمین، هیچ ترسی از خود نشان نداد و چهره‌ی کاملا متفاوتی به آلمان بخشید. ضربه این بازیکن 21 ساله که به تیر دروازه برخورد کرد، به معنای واقعی کلمه، اولین لمس توپ او بود، در حالی که او موقعیت‌های عالی دیگری هم داشت که شاید اگر بخت با او یار بود، به راحتی می‌توانست منجر به هت‌تریک شود. او برای ناگلزمان سردردی شیرین از نوع انتخاب بازیکن ایجاد کرده است و احتمالا تصمیم سرمربی برای خارج کردن بازیکنان باتجربه‌تری مانند تیمو ورنر و سرژ گنبری از ترکیب این تابستان را تایید می‌کند.

کای هاورتز به عنوان مهاجم مرکزی بازی را آغاز کرد. اما او علی‌رغم درخشش در این نقش برای آرسنال در نیمه دوم لیگ برتر انگلیس، توسط خط دفاعی اوکراین به خوبی مهار شد و پس از تعویض شدن، به سرعت توسط بیر تحت الشعاع قرار گرفت. با ورود بازیکن انفجاری‌تر یعنی فولکروگ که در 15 بازی برای آلمان 11 گل به ثمر رسانده است، جای سوال وجود دارد که آیا هاورتز تا آغاز یورو 2024 که تنها 11 روز دیگر باقی مانده، به عنوان بازیکن فیکس در نظر گرفته می‌شود یا نه؟

2030170

آلمان در دومین دیدار دوستانه خود در تاریخ 7 ژوئن میزبان یونان در مونشن‌گلادباخ خواهد بود. پس از آن، تنها یک هفته تا زمان افتتاحیه یورو 2024 با میزبانی آلمان و دیدار مقابل اسکاتلند در مونیخ باقی می‌ماند. با توجه به انتظارات از تیم و عملکرد ضعیف آلمان در تورنمنت‌های مهم ملی طی یک دهه گذشته، کسب یک روند مثبت کاملاً حیاتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها