کد خبر : 2026352 | 15 خرداد 1403 ساعت 08:55 | 26K بازدید | 17 دیدگاه

نقشه فروش ستاره فرانسوی: در حد بایرن نیستی!

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای فروش دایو اوپامکانو، ستاره فرانسوی این تیم، اقدام کند.

نقشه فروش ستاره فرانسوی: در حد بایرن نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی توماس توخل از نیمکت بایرن مونیخ و حضور ونسان کمپانی در این تیم باعث شده است که بسیاری منتظر تغییرات زیادی در آلیانز آرنا باشند و یکی از آنها تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش یکی از مدافعان میانی حاضر در فهرست بایرن است. 

گزینه اصلی برای فروش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گفته روزنامه بیلد، اوپامکانو است. مدیران باشگاه بایرن مونیخ معتقد هستند که عملکرد او در فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبود و این بازیکن نمایشی در سطح باشگاه بایرن ارائه نکرده است خصوصا که اشتباهات متعددی را مرتکب شد. 

1939017

بایرن در حال برنامه‌ریزی فصل آینده با حضور اریک دایر، کیم مین جائه و ماتیس دی‌لیخت است و انتظار می‌رفت که ستاره هلندی  نقش مهمی را در خط دفاعی این تیم تحت هدایت کمپانی ایفا کند چون این مربی باور و اعتماد زیادی به این بازیکن دارد که می‌تواند شرایط او را در بایرن بار دیگر بهبود ببخشد. 

روزنامه بیلد همچنین تاکید کرده است که احتمالا اوپامکانو فصل آینده در یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس توپ خواهد زد. هرچند در نهایت بایرن باید پیشنهادهایی که در این باره دریافت می‌کند را بررسی کند.

دیدگاه‌ها