کد خبر : 2026347 | 15 خرداد 1403 ساعت 02:12 | 29.2K بازدید | 35 دیدگاه

با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد

فالوئرهای صفحه اینستاگرامی کیلیان امباپه پس از رسمی شدن انتقالش به رئال مادرید با افزایش دو میلیونی مواجه شد.

با انتقال به رئال: دو میلیون فالوئر به امباپه اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید و اعلام آن توسط باشگاه اسپانیایی، پیامدهای زیادی به دنبال داشته است و یکی از مهم‌ترین آنها افزایش فالوئرهای صفحه اینستاگرامی این بازیکن بوده است.

در حالی‌که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان پیگیر و منتظر اعلام رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید بودند، بالاخره در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت اسپانیا، باشگاه مادریدی در بیانیه‌ای این انتقال را رسمی کرد.

با هجوم کاربران فضای مجازی به سایت رئال مادرید، این سایت برای دقایقی از دسترس خارج شد و سپس توییت باشگاه درباره این انتقال، در همان ساعات اولیه ۷۸۲ هزار لایک شد که عددی شگفت‌انگیز است.

علاوه‌بر خود باشگاه، هواداران به پیج کیلیان امباپه هم هجوم بردند. در حدود ۵ ساعت اولیه پس از رسمی شدن قرارداد ستاره فرانسوی و رئال مادرید، پیج او که پیش از این ۱۱۴ میلیون فالوئر داشت، با افزایش دو میلیونی مواجه شد و به عدد فوق‌العاده ۱۱۶ میلیون فالوئر رسید.

2030151
2030149

علاوه‌بر این‌ها، منابع نزدیک به رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به‌زودی پیراهن‌های باشگاه با نام امباپه در فروشگاه‌های رسمی رئال موجود می‌شوند و انتظار می‌رود هواداران در آنجا هم یک رکورد تازه ثبت کنند.

دیدگاه‌ها