کد خبر : 2026341 | 15 خرداد 1403 ساعت 01:41 | 9K بازدید | 10 دیدگاه

صحبت‌های مهم اسطوره‌های ایتالیا در اردوی آتزوری

امروز الساندرو دل پیرو، روبرتو باجو، فرانچسکو توتی، جانی ریورا و جانکارلو آنتونیونی، اسطوره‌های فوتبال ایتالیا در آستانه آغاز یورو 2024 با بازیکنان تیم ملی دیدار کردند و چند کلمه‌ای با آن‌ها حرف زدند.

صحبت‌های مهم اسطوره‌های ایتالیا در اردوی آتزوری

به گزارش "ورزش سه"، پنج اسطوره ایتالیا، روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی،  روز دوشنبه قبل از جلسه تمرینی با بازیکنان ایتالیا دیدار کردند. لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم، در کنفرانس خبری با حضور مطبوعات فوتبال ایتالیا فاش کرد که هر یک از آنها قبل از جلسه تمرینی به بازیکنان چه گفتند.
باجو گفت: "زمانی که این پیراهن را می‌پوشید، بزرگترین دشمن شما مسئولیت است، اما باید با آن روبرو شوید، در غیر این صورت آن را از دست خواهید داد."
باجو در فینال جام جهانی 1994 به میدان رفت و پنالتی که مقابل برزیل از دست داد، یکی از غم‌انگیزترین و نمادین‌ترین لحظات تاریخ فوتبال ایتالیا است.
دل پیرو، هم تیمی سابق باجو در یوونتوس، اضافه کرد: "درست است که فشار روی شما زیاد است، اما از طرفی، فرصت عالی دارید و این فشار را با لبخند به یاد خواهید آورد. شما با بهترین‌های جهان روبرو می‌شوید و هیچ چیز بهتر از این چالش نیست."

1959211

دل پیرو در سال 2006 قهرمان جام جهانی شد و در یورو 2000 به فینال رسید که به همراه تیمش در فینال مقابل فرانسه شکست خوردند. در آن بازی، دل پیرو در حالی که آتزوری در نیمه دوم یک گل جلو بود، دو موقعیت را از دست داد.
اسپالتی فاش کرد که آنتونیونی گفته است دیدن بازیکنان زیادی که او در تیم‌های جوانان دیده بود، "خوشایند" بوده است، در حالی که توتی اذعان کرد که "مهم" است که برای برد و در صورت امکان برای شادی به زمین بروید.
ریورا پیشنهاد کرد که هجومی بازی کنند. اسپالتی در پایان گفت: "او به من در مورد وظیفه‌ام کمک کرد، زیرا این همان کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم."

دیدگاه‌ها