کد خبر : 2026320 | 14 خرداد 1403 ساعت 23:31 | 41.2K بازدید | 9 دیدگاه

پیام جالب نایکی درباره پیوستن امباپه به رئال (عکس)

کمپانی نایکی به رسمی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.

پیام جالب نایکی درباره پیوستن امباپه به رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرکت نایکی که یکی از اسپانسرهای کیلیان امباپه است، در پستی در فضای مجازی به پیوستن این ستاره فرانسوی به رئال مادرید اشاره کرد.

دوشنبه‌شب ساعت ۲۱ به وقت تهران بالاخره اتفاقی که رئالی‌ها هفت سال به دنبال به وقوع پیوستن آن بودند رخ داد و کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست.

باشگاه مادریدی از زمانی که این بازیکن در موناکو توپ می‌زد به دنبال به خدمت گرفتن او بود و حتی خود امباپه هم به پیوستن به رئال علاقه داشت اما هر بار اتفاقاتی غیرمنتظره مانع این انتقال شد.

در نهایت پس از به اتمام رسیدن قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳، او اعلام کرد که قصدی برای ماندن در پاریس ندارد و به دنبال چالشی جدید است.

در حالی‌که همه نشریات و رسانه‌های معتبر، تایید کرده بودند که امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد، این باشگاه امشب در بیانیه‌ای این انتقال را اعلام کرد.

2030112

این خبر واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است‌. یکی از قابل توجه‌ترین واکنش‌ها، از سوی کمپانی نایکی است. آنها در پستی اینستاگرامی نوشته‌اند: «عاشق رویاهایت باش تا زمانی که رویاهایت هم عاشق شما شوند.»

لازم به ذکر است که امباپه از کودکی به بازی در تیم مادریدی علاقه‌مند بوده و این موضوع بارها با منتشر شدن عکس‌هایی قدیمی از او ثابت شده است.

نایکی در حالی این پیام را منتشر کرده که اسپانسر اصلی رئال مادرید آدیداس است و امباپه در این باشگاه باید پیراهن‌هایی با لوگوی آدیداس را به تن کند. همچنین رقابت این دو کمپانی بر سر امباپه هم یکی دیگر از نکات جالب حضور ستاره فرانسوی در رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها