کد خبر : 2026315 | 14 خرداد 1403 ساعت 22:58 | 42.7K بازدید | 69 دیدگاه

چالش‌های رئال با وجود امباپه: کیلیان کجا بازی می‌کند!

دیدن بهترین تیم جهان که بهترین بازیکن جهان را به خدمت گرفته است، اتفاقی نگران‌کننده برای حریفان است، اما در حال حاضر گمانه‌زنی‌های بسیاری مربوط به اینکه این بازیکن در چه پستی بازی خواهد کرد، وجود دارد.

چالش‌های رئال با وجود امباپه: کیلیان کجا بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، این انتقال که در نهایت به تعقیب هفت ساله امباپه توسط رئال مادرید پایان می‌دهد، باعث می‌شود که تیم کارلو آنچلوتی یکی از ترسناک‌ترین خط حمله‌های جهان را در اختیار داشته باشد.

با این حال، تنها امباپه نیست که پیش از شروع فصل جدید به برنابئو خواهد رفت، بلکه اندریک شگفت‌انگیز برزیلی نیز هست که بارها نشان داده است که می‌تواند در رئال دنیای فوتبال را سورپرایز کند.

2022166

گزینه‌های هجومی رئال در حال حاضر مورد حسادت بسیاری از افراد قرار گرفته است و با پیوستن امباپه و اندریک به بازیکنانی مانند جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، رودریگو، آردا گولر و براهیم دیاز، آنها برای هر حریفی ترکیبی وحشتناک خواهند داشت.

این هفت ستاره همگی ۲۵ سال یا کمتر دارند و رئال که در ۱۱ دوره اخیر چمپیونزلیگ ۶ قهرمانی به‌دست آورده، می‌تواند با آنها سلطه جدیدی را در اسپانیا و اروپا آغاز کند.

با این حال، فوتبال هرگز روی کاغذ بازی نمی‌شود و آیا آمدن امباپه ممکن است تیم پرستاره رئال را از مسیر خارج کند؟

بدون شک اکثر تیم‌ها در صورت داشتن شانس به خدمت گرفتن گزینه‌های هجومی رئال، بازیکنان خود را با تپش قلب کنار می‌گذارند، اما چگونه آنچلوتی همه ستاره‌ها را در تیم خود جای می‌دهد و در عین حال هماهنگی بین تیم را حفظ می‌کند؟

2004683

در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مربی ایتالیایی از ترکیب رودریگو و وینیسیوس در دو طرف خط حمله استفاده کرد و بلینگام را کمی عقب‌تر و به‌عنوان ۹ کاذب قرار داد. ترکیبی که جواب داد و باعث شد آنها دو جام ارزشمند کسب کنند.

حالا با آمدن امباپه آنچلوتی می‌تواند بلینگام را با توجه به بازنشستگی کروس عقب‌تر ببرد و ستاره فرانسوی را در نقش ۹ کاذب بازی دهد اما مشکلاتی می‌تواند پدید آید. اولین سوال این است که آیا بلینگام می‌تواند عملکرد عالی خود را در پستی دیگر هم تکرار کند؟ و دومی هم در مورد امباپه است. پست مورد علاقه او در سمت چپ خط حمله است و مشخص نیست که آیا او در کنار وینیسیوس و رودریگو و در مرکز خط حمله می‌تواند کار به جایی ببرد یا نه.

پست موردعلاقه امباپه سمت چپ است و این موضوع با توجه به عملکرد عالی وینیسیوس در آن پست می‌تواند مشکلاتی به وجود بیاورد. نکته دیگر این است که گولر ۱۹ ساله که «مسی ترک» نامیده می‌شود، قبلاً گفته می‌شد که از کمبود زمان بازی در اولین فصل حضورش در برنابئو، ناامید شده بود، گلایه‌هایی که ممکن است با حضور این بازیکن فرانسوی بیشتر شود.

با این حال، هر اتفاقی که بیفتد، آنچلوتی بارها و بارها ثابت کرده است که با توانایی‌های مدیریتی‌اش که در بین همتایانش بی‌رقیب است، بهترین مربی برای کسب بهترین نتیجه از نام‌های بزرگ است.

2029560

دیدگاه‌ها