کد خبر : 2026299 | 15 خرداد 1403 ساعت 05:40 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

مصدوم نداشتیم رتبه‌مان بهتر هم می‌شد؛

محمدی: عاشق شادی‌گل‌های خودم هستم!

مهاجم ذوب از اینکه بهترین رتبه چند سال اخیر را کسب کردند خوشحال است.

محمدی: عاشق شادی‌گل‌های خودم هستم!

به گزارش ورزش سه، محمد جواد محمدی در آخرین بازی ذوب آهن در لیگ که با برد همراه شد گلزنی کرد تا خاطره‌ای خوش خلق کند. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود خدا را شکر توانستیم بعد از اینکه عقب افتادیم کامبک بزنیم و برنده بازی باشیم و توانستم با گلی که زدم باعث کامبک تیمم بشوم و به تیمم کمک کنم. 
او در مورد کسب رتبه پنجمی عنوان کرد: ما از اول فصل رتبه بالاتری برای خودمان تعیین کرده بودیم و مطمئن بودیم می‌توانیم نیم امسال ذوب آهنی که همه ایران میشناختند را زنده کنیم ولی متاسفانه با مصدومیت های زیاد دست کادرفنی خیلی جاها خالی بود و بازیکن هایی که پستشان نبود مجبور بودند در جاهای مختلف بازی کنند و قطعا اگر مصدومیت‌های متعدد نبود ما الان در جایگاه بالاتری قرار میگرفتیم ولی باز با این حال خداروشکر فکر کنم بعد از شش هفت سال امسال بهترین رتبه ذوب آهن را به دست آوردیم.

2030076

مهاجم ذوب در پایان در مورد عملکردش و شادی‌های جالب بعد از گلش افزود: من خودم از عملکرد خودم راضی ام و خدا را شکر توانستم به تیمم خیلی جاها کمک کنم تا باهم توانستیم رتبه پنجم را به دست بیاوریم. خوشحالی گلمم خیلی دوست دارم و عاشق خوشحالی گل خودم هستم.

دیدگاه‌ها