کد خبر : 2026271 | 14 خرداد 1403 ساعت 19:39 | 30K بازدید | 9 دیدگاه

مورینیو تکذیب کرد: بازیکنان رم را نمی‌خواهم

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، می‌گوید برنامه‌ای برای جذب شاگردان سابقش از باشگاه رم ندارد.

مورینیو تکذیب کرد: بازیکنان رم را نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه ترکیه، روز گذشته قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. مربی پرتغالی که با پورتو و اینترمیلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، از ژانویه 2024 که از رم اخراج شده بود، تیم نداشت.

او در مراسم معارفه خود با استقبال بی‌شماری از طرفداران فنرباغچه روبرو شد و آماده شروع یک پروژه جدید و هیجان انگیز است. در روزهای اخیر، شایعات متعددی مبنی بر اینکه آقای خاص علاقه دارد تا برخی از بازیکنان رم را به ترکیه ببرد، منتشر شده بود.

به گزارش روزنامه ملیت، از مورینیو در نشست خبری درباره شایعات انتقال بازیکنان رم به فنرباغچه سوال شد و او پاسخ داد: "من با کسی در مورد نقل و انتقالات صحبت نکردم. من اول از همه می‌‌خواستم پروژه و ثبات باشگاه را ببینم. ما نه در مورد نام بلکه در مورد اهداف صحبت کردیم. ما هرگز در مورد اسامی صحبت نکردیم. اگر بخواهم صادق باشم، من هیچ بازیکنی را از باشگاه هایی که در گذشته با آن‌ها کار می‌کردم، پیشنهاد نکردم. من بازیکنی از رم به اینجا نمی‌آورم. آنچه اکنون باید انجام دهیم این است که با آرامش وظایف خود را انجام دهیم."

2030025

مربی پرتغالی درمورد دلایل خود برای مربیگری در ترکیه گفت: "اولین کسی که با من تماس گرفت ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه بود. در نتیجه علی کوچ هم با من تماس گرفت. این همان چیزی است که باعث شد من به اینجا بیایم. مهم نیست به کدام باشگاه بروم، شایعات زیادی وجود داشت. من یک مربی آزاد بودم. با هیچ باشگاهی ارتباط نداشتم و از کسی اجازه نخواستم. من خانواده و دوستان خاصی دارم. یک مدیربرنامه دارم. از کسی نمی‌پرسم چه کار کنم. من برای حضور در فنرباغچه نیاز به رضایت کسی نداشتم."

دیدگاه‌ها