کد خبر : 2026249 | 15 خرداد 1403 ساعت 05:27 | 14.4K بازدید | 11 دیدگاه

بادامکی: قهرمانی به عنوان مدیر هم لذتبخش بود

علت غیبت بادامکی در اختتامیه لیگ برتر!

حسین بادامکی که شش فصل در پرسپولیس بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد حالا از مقایسه شرایط جنگیدن برای قهرمانی درون زمین و در باشگاه می‌گوید.

علت غیبت بادامکی در اختتامیه لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه بادامکی در گفت و گو با ما درباره قهرمانی اخیر و مسائل پیرامونی‌اش صحبت کرد که می‌خوانید:
*تو به عنوان بازیکن هم در لیگ هفتم قهرمانی دراماتیکی را با پرسپولیس تجربه کردی. این قهرمان شیرین‌تر بود یا آن؟
هر دو قهرمانی فوق العاده بودند اما به عنوان بازیکن، شما فشار زیادی روی دوش خود حس می‌کنید اما استرس‌تان در زمین مسابقه کمتر است چون خودت در زمین هستی و می توانی تلاش کنی اما استرس بیرون از زمین به عنوان هوادار چه فردی که مسئولیت دارید خیلی بیشتر است.
*قهرمانی به عنوان مدیر در باشگاه لذت بخش‌تر بود یا به عنوان بازیکن؟
برای من که تازه کار اجرایی انجام می دهم قهرمانی لذت بخش بود و با توجه به اینکه  قبل از نیم فصل اضافه شده بودم تجربه خوبی بود.
*بازیکنان باکیفیتی مثل اورونوف و عیسی در نیم فصل و در زمان مدیریت شما اضافه شدند ضمن اینکه حواشی و مشکلات زیادی هم وجود داشت که شما کمک کردید تا حل شود.
قطعا بازیکنان باکیفیتی اضافه شدند و خودشان را با شرایط تیم وفق دادند و هماهنگ کردند تا بهترین کارایی را داشته باشند. خدا را شکر به لطف خدا تیم خوبی داشتیم  و تلاش‌های مدیریت باشگاه هم نتیجه داد. من به خودم اجازه نمی‌دهم بگویم مدیر باشگاه اما از همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم و همه آنها در این موفقیت سهم هستند.

1987497

*اما شما هم در نقل و انتقالات نیم فصل و چالش‌های بعد از آن و انتخاب اوسمار در بطن ماجرا بودید و کمتر درباره حسین بادامکی صحبت شده.
بالاخره چالش‌ها و درگیری‌های زیادی وجود داشت اما من الان هم مثل دوران فوتبالم آدم پر سر و صدایی نیستم. الان هم همان رویه را ادامه می دهم. من تجربه چندانی در کار مدیریتی نداشتم اما با افتخار این کار را انجام دادم. هر کسی در پرسپولیس کار می کند باید به جایگاهی که دارد افتخار کند چه در کادر مدیریت باشد چه درون تیم. حتی آنهایی که در کنار تیم ما هستند به جایگاهی که دارند باید افتخار کنند و بهترین عملکردشان را ارائه دهند. من هم خدای خودم را شکر می‌کنم که زحمات ما نتیجه داد.
*شاید برخی مدیران قبلی دوست داشتند در جشن قهرمانی حضور فیزیکی داشته باشند و حتی روی استیج هم بروند اما انگار شما در جشن نبودید.
چرا من بودم اما روی استیج نرفتم. در آن لحظات همه خوشحال بودیم و در کنار بچه ها و هواداران جشن گرفته بودیم. ما هم جزئی کوچک از آن جمعیت خوشحال بودیم و واقعا لحظات لذتبخشی را تجربه کردیم اما معتقدم جشن قهرمانی و استیج مخصوص بازیکنان و کادر فنی است و کادر اجرایی باید جدا از آنها باشند.

دیدگاه‌ها