کد خبر : 2026244 | 14 خرداد 1403 ساعت 18:32 | 38.7K بازدید | 61 دیدگاه

چشمی در تلخ‌ترین شب زندگی با استقلال (عکس)

کاپیتان دوم استقلال امیدوار بود در روز آخر قهرمانی در لیگ به جام برسند.

چشمی در تلخ‌ترین شب زندگی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که دو سال قبل یکی از مهره‌های کلیدی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر بود، این فصل هم در آستانه کسب جام با آبی‌ها قرار داشت و مثل همان سال، در پست‌های مختلف به کار گرفته شد تا بتواند کمک حال تیمش برای ماندن در کورس باشد ولی در نهایت با خاطره خوش فصل را تمام نکرد.

ستاره با تجربه استقلال که در بیشتر بازی‌های فصل از خط میانی عقب‌تر آمده و به‌خاطر کمبود مدافع در قلب دفاع به کار گرفته شد، در آخرین مسابقه فصل مقابل پیکان هم شکل خوبی به بازی تیمش داده بود و نگذاشت خودروسازان به گل برسند و امیدوار به بقا بمانند، اما با این وجود و عدم دریافت گل، دستش به جام نرسید.

2029979

چشمی که 28 بازی در لیگ برتر برای استقلال انجام داد و تاثیر زیادی در بسته ماندن دروازه تیمش در 18 مسابقه داشت، در دیدار با پیکان تمرکز بازیکنان تیمش را به سمت پیروزی آورد تا بدون توجه به نتیجه‌ی پرسپولیس، کارشان را انجام بدهند ولی این کار هم برای آنها کارساز نبود.

روزبه بدترین پیروزی عمرش را در دوران طولانی مدت همراه با استقلال تجربه کرد و ساعتی پس از دیدار مقابل پیکان هم غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی داشت تا فصل به تلخ‌ترین شکل برای او به پایان برسد.

دیدگاه‌ها