کد خبر : 2026218 | 14 خرداد 1403 ساعت 16:29 | 32.6K بازدید | 27 دیدگاه

شلیک تماشایی به تور سیتی

والورده، زننده بهترین گل فصل لیگ قهرمانان

گل سوم رئال به منچسترسیتی در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که توسط فده والورده به ثمر رسید، بهترین گل فصل رقابت‌ها شد.

والورده، زننده بهترین گل فصل لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امسال توانست منچسترسیتی را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف کند و برای دومین بار در سه سال اخیر مانع صعود تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شود.

2029918

در بازی رفت دو تیم 3-3 در برنابئو مساوی کردند. ابتدا سیتی پیش افتاد و سپس رئال دو گل متوالی زد. در ادامه سیتی توانست دو گل دیگر بزند و 2-3 پیش بیفتد ولی فده والورده توانست کار را به تساوی بکشاند و همین گل که با شلیک پای راست سهمگین و تماشایی به ثمر رسید، جایزه بهترین گل فصل را برد.

2027431

فده در مصاحبه اخیرش با مارکا گفت که در آن زمان هرگز تصور نمی‌کرد گل او چه ارزشی دارد: «بعضی‌ها می‌گویند به‌خاطر همان گل بود که ما صعود کردیم و برخی دیگر نظری متفاوت دارند. یادم است بعد از بازی رفت یک مصاحبه داشتم و آنجا تصور می‌کردم گلی که زدم چندان ارزش نداشت. از من پرسیدند چرا گلم را جشن نگرفتم و پاسخی برایش نداشتم ولی حس درونی‌ام این بود که تساوی 3-3 برابر سیتی تفاوتی با شکست ندارد چون باید بازی برگشت را در اتحاد انجام می‌دادیم. برای گلم ارزش زیادی قائل نشدم ولی بعد از بازی برگشت متوجه شدم گلی که زدم چقدر ارزش داشت. اگر با شکست به اتحاد می‌رفتیم، کارمان تمام بود.»

2027430

دیدگاه‌ها