کد خبر : 2026207 | 15 خرداد 1403 ساعت 03:15 | 36.6K بازدید | 9 دیدگاه

ساویو روبرتو بماند، 3 بازی نیست!

ستاره استقلال قبل از جشن و محرومیت سنگین

هافبک برزیلی استقلال خوزستان قبل از محرومیت سه جلسه‌ای نمایش درخشانی برای بقای تیمش داشت.

ستاره استقلال قبل از جشن و محرومیت سنگین

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با عملکرد درخشان مقابل هوادار توانست سه گل در هفته پایانی لیگ برتر بزند و بقای خود را قطعی کند که ساویو روبرتو، ستاره برزیلی آبی‌ها سومین گل را به ثمر رساند و بازی‌های موثرش در دور برگشت در مسیر بقای این تیم را تکمیل کرد.

ستاره برزیلی استقلال خوزستان که در نیم‌فصل به این تیم اضافه شد و نمایش درخشانی در مسیر نجات تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر داشت، پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت، خیلی زود به ترکیب تیمش در اواسط نیمه نخست مقابل هوادار اضافه شد و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، شکل بازی تیمش را متحول کرد.

2029561

ساویو روبرتو که نقش موثری در ایجاد موقعیت‌های تیمش داشت، پس از دو شوت خطرناک به سمت دروازه هوادار، در دقیقه 65 با یک سرتوپ و شلیک دیدنی گل سوم را برابر هوادار زد تا برتری تیمش را قطعی و خیال‌شان را راحت کند.

ساویو با دو گل و سه پاس گل، نقش کلیدی در بقای آبی‌ها داشت و آخرین بازی هم به بهترین شکل تمام کرد، اما دو روز پس از آخرین بازی فصل، با خبر محرومیت عجیب و سه جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی در فصل آینده مواجه شد و حالا اگر در ایران بماند، نمی‌تواند تیمش را در سه بازی همراهی کند؛ هرچند ممکن است این رای بشکند و محرومیت او کمتر شود.

دیدگاه‌ها