کد خبر : 2026194 | 14 خرداد 1403 ساعت 15:01 | 9.5K بازدید | 14 دیدگاه

پایان فصل امیدوارکننده به بدترین شکل؛

گل‌گهر این پایان را تصور هم نمی‌کرد

بدبین‌ترین هوادار سیرجانی هم فکر نمی‌کرد فصلی که کاملا امیدوارکننده آغاز شده بود به شکل کابوس‌واری تمام شود.

گل‌گهر این پایان را تصور هم نمی‌کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، پیروزی برابر ذوب‌آهن در آخرین بازی خانگی می‌توانست پایان تقریبا خوشی برای سرمه‌ای پوشان سیرجانی رقم  بزند اما آنها در بازی آخر هم با نتیجه 2 بر یک باختند تا امتیازاتشان در پایان لیگ بیست و سوم از 36 تجاوز نکند.

این روندی بود که برای گل‌گهر از دیدار برگشت مقابل سپاهان در آخرین روزهای اسفندماه 1402 آغاز شد و آنها هر چه جلوتر آمدند وضعیت بدتر شد. 
در این مدت گل‌گهر نمایش‌های خوبی ارائه می‌کرد اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی بازیکنان این تیم کاملا مبتدیانه عمل می‌کردند و سهل انگاری آنها سبب شد تا امتیازات مهمی را از دست بدهند؛ نظیر عوض شدن پیروزی 2 بر صفر تا دقیقه 90 برابر استقلال خوزستان که طی 3 دقیقه در وقت‌های تلف شده به نتیجه تساوی 2 بر 2 تبدیل شد.

2029886

این عملکرد سبب شد که پس از باخت مقابل سپاهان شکست مقابل پرسپولیس و هوادار هم از راه برسد، اما سه تساوی پیاپی برابر استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس آذر این سه باخت را تا حدی به دست فراموشی سپرد.

در ادامه اما باز هم گل‌گهر روی دور باخت افتاد و با شکست مقابل ذوب‌آهن در ایستگاه پایانی تعداد باخت‌های این تیم به عدد 10 رسید تا تیمی که در نیمه اول مسابقات فقط 2 مرتبه باخته بود، در نیم فصل دوم به شکل عجیبی 8 باخت را تجربه کند و فصل را با 10 باخت به پایان برساند.

این اتفاق در حالی برای گل‌گهر رخ داد که آنها شروع خوبی در نیم فصل دوم داشتند و در مقطعی بازیکنان و کادر فنی تیم با اعتماد به نفس بالایی از شانس کسب سهمیه آسیایی می‌گفتند، اما به یکباره سرمه‌ای پوشان وارد بحرانی شدند که اگر فصل تمام نمی‌شد، شاید برای آنها می‌توانست گران‌تر هم تمام شود.

2029885

طی همین مدت پیروزی در دو دیدار جام حذفی و رسیدن به جمع 4 تیم پایانی این مسابقات بود که گل‌گهر را زنده نگه داشت، در غیر این‌صورت شرایط به مراتب بحرانی‌تر و نگران‌کننده‌تر هم می‌شد.

عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها