کد خبر : 2026181 | 15 خرداد 1403 ساعت 02:40 | 26.6K بازدید | 46 دیدگاه

درست مثل لیگ هجدهم؛

سنت‌شکنی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ 23

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که نه بهترین خط دفاعی لیگ را به نام خود زد و نه بهترین خط هجومی.

سنت‌شکنی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ 23

به گزارش "ورزش‌سه"، در طی 10 دوره اخیر لیگ برتر تیم قهرمان در شرایطی توانسته عنوان قهرمانی را به نام خود بزند که بهترین خط دفاعی مسابقات به نام این تیم خورده و به نوعی یکی از شروط قهرمانی در لیگ برتر استحکام خط دفاعی بوده که نقش مهمی در رسیدن به جام داشته است.

با این حال سرخپوشان در لیگ بیست و سوم نه بهترین خط دفاعی لیگ بودند و نه بهترین خط هجومی. در واقع این سپاهان بود که با 53 گل عنوان هجومی‌ترین تیم مسابقات را به نام خود زد و در سوی مقابل هم تیم متسحکم جواد نکونام در فاز دفاعی با دریافت 15 گل بهترین خط دفاعی را به نام خود زد.

پرسپولیس که با 68 امتیاز در پایان فصل قهرمان شد 8 گل کمتر از سپاهان زد و 3 گل بیشتر از استقلال خورد، اما در مجموع توانست قهرمان مسابقات شود. 

این همان اتفاقی است که در لیگ هجدهم هم در لیگ برتر اتفاق افتاد و در حالی که تیم برانکو با 61 امتیاز قهرمان شد، این استقلال شفر بود که با دریافت 13 گل بهترین خط دفاعی لیگ شد و سپاهان هم با امیر قلعه‌نویی 46 گل زد تا بهترین خط هجومی مسابقات را به نام خود بزند. در این دوره از مسابقات سپاهان با 58 امتیاز نایب قهرمان شد و استقلال با 57 امتیاز رتبه سوم را به نام خود زد.

دیدگاه‌ها