کد خبر : 2026174 | 14 خرداد 1403 ساعت 13:47 | 37.7K بازدید | 22 دیدگاه

جلسه با غول‌های اروپا: کاپیتان یونایتد در فکر جدایی

میگل پینیو، مدیر برنامه برونو فرناندز، در طول چند روز گذشته جلساتی را با چند باشگاه بزرگ اروپایی برگزار کرده است.

جلسه با غول‌های اروپا: کاپیتان یونایتد در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان حضورش در منچستریونایتد به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم این تیم تبدیل شد و در ابتدای این فصل بود که اریک تن‌هاخ بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را هم به او داد تا جایگاهش در این تیم بیش از پیش بالا برود.

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش رسیده است اما او در چند مصاحبه مدعی شده بود که تا زمانی که مدیران یونایتد مشتاق به ادامه این همکاری باشند، او هم به حضورش در اولدترافورد ادامه خواهد داد.

2029639

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که مدیر برنامه این بازیکن در طی چند روز گذشته جلساتی را با چند باشگاه بزرگ اروپایی که علاقمند به جذب فرناندز هستند برگزار کرده است اما او همچنان تمرکزش روی یونایتد است و در حال حاضر نمی‌خواهد تصمیمی برای آینده بگیرد.

تصمیم نهایی او تا حد زیادی به پروژه جدید یونایتد، این که چه اتفاقی برای سرمربی رخ خواهد داد و شرایطی که آنها در جلسات پیش رو به کاپیتان تیم‌شان پیشنهاد خواهند کرد بستگی دارد. در حال حاضر دو طرف هنوز تصمیم خاصی ندارند و منتظر هستند که شرایط نهایی مشخص شود. اگر او تصمیم به ماندن داشته باشد، شاید پیشنهاد قرارداد جدیدی را هم دریافت کند.

دیدگاه‌ها