کد خبر : 2026164 | 14 خرداد 1403 ساعت 13:20 | 14.9K بازدید | 11 دیدگاه

جانشین ستاره بدشانس به تیم ملی ایتالیا دعوت شد

فدریکو گاتی پس از مصدومیت جورجو اسکالوینی و فرانچسکو آچربی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

جانشین ستاره بدشانس به تیم ملی ایتالیا دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که از ۲۵ خرداد به میزبانی آلمان برگزار می‌شود آماده می‌کند و لوچان و اسپالتی چند هفته قبل فهرست بازیکنان مد نظرش برای حضور در این مسابقات را اعلام کرده بود اما ناچار به انجام تغییراتی در آن شد.

آچربی به دلیل مصدومیت از این فهرست خط خورد و شب گذشته بود که اعلام شد اسکالوینی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی در آخرین بازی فصل آتالانتا برابر فیورنتینا قادر به حضور در اردوی تیم ملی کشورش نیست و حداقل باید تا پایان سال ۲۰۲۴ دور از میادین و مشغول طی کردن روند درمانش باشد.

2029779

همین اتفاق باعث شد که اسپالتی تصمیم بگیرد که بازیکن دیگری را به جای این بازیکن به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت کند و ساعتی قبل به صورت رسمی اعلام شد که گاتی از سوی کارد فنی آتزوری برای همراهی این تیم در یورو ۲۰۲۴ دعوت شده است.

او قرار است اواخر امروز به اردوی ایتالیا اضافه شود تا تمرینات آماده‌سازی پیش از آغاز یورو را شروع کند. این بازیکن ۲۵ ساله پیش از این تنها سه بازی با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داده اما امیدوار است که بتواند مهره موثری برای آنها در آلمان باشد.

دیدگاه‌ها