کد خبر : 2026157 | 14 خرداد 1403 ساعت 12:55 | 24.2K بازدید | 22 دیدگاه

پیروزی بزرگ رئال: غیبت امباپه در المپیک پاریس

تیری آنری، سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال فرانسه، اعلام کرد که کیلیان امباپه این تیم را در المپیک ۲۰۲۴ همراهی نخواهد کرد.

پیروزی بزرگ رئال: غیبت امباپه در المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در تابستان امسال میزبان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ در شهر پاریس است و به همین دلیل اصرار زیادی داشت که امباپه بتواند پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، تیم ملی زیر ۲۳ سال این کشور را هم در پاریس همراهی کند.

قرارداد این بازیکن با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام رسید و او حالا به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد و مقامات این باشگاه اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که به هیچ وجه حاضر نیستند که اجازه حضور در مسابقات المپیک را به او بدهند.

2028637

فشردگی دیدارهای فصل گذشته و فصل آینده، نداشتن فرصت کافی برای استراحت، حضور در یورو ۲۰۲۴ به همراه تیم ملی فرانسه و احتمال غیبت در اردوهای پیش فصل از دلایل اصلی این تصمیم بود. حتی امانوئل ماکرون هم سعی کرد که با فلورنتینو پرز در این باره مذاکره کند اما موفق به جلب نظر او نشد.

حالا آنری در یک نشست خبری رسما اعلام کرد که امباپه در فهرست تیم ملی زیر ۲۳ سال فرانسه و المپیک حضور نخواهد داشت. او در این باره گفت: «برگه از باشگاه رئال مادرید که من با او درباره مسابقات المپیک صحبت کردم خیلی صریح با من حرف زد. آخرین باری که تا این حد رد شده بودم در دانشگاه بود. حتی مذاکره هم شکل نگرفت. پرسیدیم، گفتند نه و برگشتیم.»

این پیروزی بزرگی برای رئال مادرید به حساب می‌آید و حالا آنها می‌توانند با خیال آسوده منتظر بازگشت امباپه از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و آماده شدن برای فصل آینده باشند.

دیدگاه‌ها