کد خبر : 2026153 | 14 خرداد 1403 ساعت 12:37 | 42.5K بازدید | 33 دیدگاه

تردید عجیب ستاره رئال: انصراف از تمدید

آندری لونین، ستاره رئال مادرید، برای تمدید قراردادش با این باشگاه دچار تردید شده است.

تردید عجیب ستاره رئال: انصراف از تمدید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله دو روز پیش از آغاز رقابت‌های فصل گذشته لالیگا باعث شد که کادر فنی رئال مادرید چاره دیگری جز استفاده از لونین در دروازه این تیم نداشته باشد و او هم به خوبی پاسخ اعتماد آنها را داد.

عملکرد این دروازه‌بان اوکراینی در ترکیب رئال به حدی خوب بود که حتی به خدمت گرفتن کپا آریسابالاگا هم نتوانست جایگاه او را در ترکیب این تیم متزلزل کند و او یکی از دلایل اصلی قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.

2029000

شرایط خوب او در این تیم باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر تمدید قرارداد او باشند که در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و خود این بازیکن هم مایل بود که قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای او کمی فرق کرده است.

  بازگشت کورتوا از مصدومیت باعث شد که این دروازه‌بان بلژیکی در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و مارکا خبر داده که همین اتفاق تردیدهایی را برای لونین ایجاد کرده که مایل است در فهرست تیمی قرار بگیرد که فرصت بیشتری برای بازی به او برسد. حالا باید منتظر تصمیم نهایی او و پاسخی باشیم که به پیشنهاد تمدید رئال خواهد داد.

دیدگاه‌ها