کد خبر : 2026140 | 14 خرداد 1403 ساعت 11:57 | 16.1K بازدید | 9 دیدگاه

تاریخ‌سازی کردیم و فوق‌العاده بودیم؛

مهران احمدی: رتبه ملوان دیگر تکرار نمی‌شود

مهران احمدی اعتقاد دارد ملوان با توجه به بودجه‌ای که داشت، رتبه فوق‌العاده‌ای به دست آورده است.

مهران احمدی: رتبه ملوان دیگر تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار ملوان و آلومینیوم در لیگ با تساوی به پایان رسید تا شاگردان تارتار فصل را در رتبه ششم به پایان برسانند. مهران احمدی که از هافبک‌های تاثیرگذار سفیدپوشان در این فصل بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: به نظرم همین رتبه برای ملوان یک رتبه خیلی خوب و تاریخی است. با این بودجه و این امکانات هیچ وقت، تاکید می‌کنم هیچ وقت، این رتبه تکرار نخواهد شد. بازی آخر هم دقیقه ۹۰ گل دریافت کردیم، وگرنه رتبه پنجم برای ما بود. بالاخره در لیگ ایران پنجم، ششم یا هفتم باهم فرقی ندارد ولی لحظه آخری شد. باز هم رتبه ششم برای ملوان خوب است. 

او در مورد احتمال جدایی تارتار از ملوان عنوان کرد: اطلاعی از تصمیم ایشان ندارم. چند روز بعد از اتمام جام حذفی، سرمربی تیم‌ها مشخص می‌شود و آن‌موقع معلوم می‌شود آقای تارتار می‌ماند یا خیر ولی طبق مصاحبه‌شان اگر بودجه باشد، ملوان را اولویت قرار می‌دهند. 

هافبک انزلی‌چی‌ها در مورد تاریخ‌سازی ملوان در لیگ برتر توضیح داد: اول صحبت‌هایم گفتم این رتبه تاریخی و فوق‌العاده است، چون واقعا امکانات سخت افزاری ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست و‌ خنده‌دار است. ما حتی یک زمین تمرین مناسب نداریم. به نظرم این رتبه سال‌ها ماندگار می‌شود، مگر اینکه بودجه مناسب‌تری برای ملوان بیاورند. امسال هم نسبت به پارسال بودجه بهتر شد ولی باز هم نمی‌توانیم با این ارقام خیلی انتظار داشته باشیم. 

احمدی در پایان گفت: از هواداران‌مان که در سرما و گرما و روز‌های خوب و بد کنارمان بودند و تنهایمان نگذاشتند، ممنونم. وسع بچه‌های ما در همین حد بود و دست تک تک هواداران را به گرمی می‌فشارم. از هم تیمی‌هایم، کادر فنی، پزشکی، خانواده بزرگ ملوان و در راس آن از مهندس فهمیده که تک و تنها بار مالی این تیم را به دوش کشیدند و تا روز آخر در کنار ما بودند، تشکر ویژه می‌کنم.

دیدگاه‌ها