کد خبر : 2026137 | 14 خرداد 1403 ساعت 11:41 | 37.8K بازدید | 69 دیدگاه

سورپرایز ویژه رئال: امباپه امروز رسمی می‌شود

به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید قصد دارد امروز خرید کیلیان امباپه را به صورت رسمی اعلام کند.

سورپرایز ویژه رئال: امباپه امروز رسمی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب با پیروزی برابر دورتموند در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد برای پانزدهمین بار فاتح مسابقات شود و حالا همه در انتظار شنیدن خبر انتقال امباپه به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هستند.

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به صورت رایگان به هر باشگاه دیگری منتقل شود و بسیاری از رسانه‌های اسپانیا یا فرانسوی پیش از این خبر داده بودند که توافق نهایی با رئال مادرید در ماه فوریه انجام شده بود.

2029480

منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید پیش از این مدعی شده بودند که مدیران باشگاه قصد دارند خبر رسمی به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی را پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اعلام کنند و حالا روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرده است که خبر پیوستن امباپه به رئال همین امروز و طی ساعات آینده رسمی می‌شود. 

قرارداد امضا شده بین دو طرفه پنج ساله است و احتمال اعلام خبر رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید از همین حالا موجی را در بین هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و باعث خوشحالی و هیجان آنها شده است.

دیدگاه‌ها