کد خبر : 2026105 | 14 خرداد 1403 ساعت 00:48 | 19K بازدید | 11 دیدگاه

انتقاد شدید هامان از کین: او را درک نمی‌کنم

دتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ، در گفت‌وگوی جدیدی از هری کین انتقاد کرد.

انتقاد شدید هامان از کین: او را درک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دتمار هامان، کارشناس شبکه اسکای، یکشنبه‌شب مهمان برنامه‌ای تلویزیونی بود و از او درباره شرایط هری کین در بایرن مونیخ پرسیده شد.

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته، قهرمان سابق آلمان، با مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو، مرد انگلیسی را از تاتنهام به خدمت گرفت. در اولین فصل حضورش در مونیخ، کین برنده جایزه بهترین گلزن بوندسلیگا شد، اما بدون قهرمانی باقی ماند.

بایرن در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی مقابل رئال مادرید شانس بسیاری برای صعود به فینال داشت اما در نهایت با دبل خوسلو آنها ناکام ماندند.

یکی از دلایل شکست بایرن، تعویض هری کین در دقایق پایانی بود که باعث افت تیم در خط حمله شد. گفته می‌شد کین به دلیل مشکلات عضلانی تعویض شد، موضوعی که باعث عصبانیت هامان شده است.

2029771

ستاره سابق بایرن گفت: «باید صادق باشم و بگویم که درکی از این موضوع ندارم. او باید همانطور بازی می‌کرد. اگر آسیب جدی ندارید، اگر رباط‌هایتان پاره نشده یا پایتان نشکسته، باید در زمین بمانید. و او این کار را نکرد.

پس از تعویض کین، بازی تغییر کرد. از نظر روانی برای بایرن فاجعه‌بار بود. توخل اشتباه کرد، کین هم اشتباه بزرگ‌تری مرتکب شده بود. من انتظار دارم بازیکنی که ۱۰۰ میلیون برایش هزینه شده و بیشترین پول را می‌گیرد، تا آخرین توانش بازی کند.»

دیدگاه‌ها