کد خبر : 2026104 | 14 خرداد 1403 ساعت 00:29 | 41.6K بازدید | 29 دیدگاه

ضدحال کروس به هواداران در جشن قهرمانی: نمی‌مانم!

تونی کروس به درخواست هواداران برای تغییر نظر و ماندن در رئال واکنش جالبی داشت.

ضدحال کروس به هواداران در جشن قهرمانی: نمی‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس پس از قهرمانی در لالیگا به همراه رئال مادرید اعلام کرد که قصد دارد پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ از فوتبال بازنشسته شود و این بدان معناست که فینال چمپیونزلیگ آخرین بازی این ستاره برای مادریدی‌ها بود.

او در جریان صحبت‌هایش با خبرنگاران پس از پیروزی مقابل بروسیا دورتموند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در پاسخ به سوال خبرنگاری در این مورد که این قهرمانی نظرش را در مورد بازنشستگی عوض می‌کند یا نه، گفت: «نه من تصمیمم را گرفته‌ام و در آن به قهرمانی در لیگ قهرمانان هم فکر کرده بودم. هیچ اتفاقی نظر من را تغییر نمی‌دهد.»

2029768

کروس سپس در جشن امروز رئال مادرید به مناسبت کسب پانزدهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ هم با درخواست هواداران برای ماندن در رئال مواجه شد.

در قسمتی از مراسم تونی کروس با هواداران سخن گفت: «ده سال گذشته اینجا باورنکردنی بوده است. برای همه چیز ممنون. سه هفته پیش قول دادیم که برمی‌گردیم و اینجا هستیم. من به قولم به شما وفا کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. ممنون که در این مدت از بهترین بخش‌های زندگی من بودید. خداحافظ.»

در هنگام این صحبت‌ها هواداران از ستاره آلمانی درخواست کردند که نظرش را در مورد بازنشستگی تغییر دهد و در رئال بماند. آنها ثانیه‌هایی با فریاد «بمان، بمان» سعی داشتند کروس را تحت تأثیر قرار دهند. با این حال این هافبک بدون توجه به آنها، فقط یک واکنش داشت. او میکروفون را برداشت و گفت: «نه».

2029767

با این حال هواداران برای ثانیه‌هایی شعارهایشان را ادامه دادند و سپس با همدیگر یک بار دیگر سرود هالا مادرید را خواندند.

دیدگاه‌ها