کد خبر : 2026101 | 14 خرداد 1403 ساعت 00:10 | 70.6K بازدید | 75 دیدگاه

هشدار رونالدو به النصر: از رئال الگو بگیرید

کریستیانو رونالدو می‌خواهد النصر چند هم‌تیمی سابق خود در رئال مادرید را به خدمت بگیرد تا فاصله بین تیمش با الهلال را کم کند.

هشدار رونالدو به النصر: از رئال الگو بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در این فصل لیگ عربستان موفق شد با اختلاف و بالاتر از النصر قهرمان شود و در فینال جام حذفی هم توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر النصر، کریستیانو رونالدو را از کسب جام ناکام بگذارد.

رونالدو نفوذ زیادی در باشگاه دارد و نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده که او فعالانه تلاش می‌کند آنها را به جذب دو هم‌تیمی سابق تشویق کند.

2029753

اولین بازیکن کاسمیرو است، بازیکنی که ستاره پرتغالی با او چندین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در مادرید به دست آورد تا اینکه این دو دوباره در منچستر یونایتد با هم هم‌تیمی شدند. به‌نظر می‌رسد کاسمیرو در تابستان امسال یونایتد را ترک کند و همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این هافبک راهی عربستان سعودی می‌شود.

نشریه مارکا مدعی شده رونالدو بر این باور است که النصر ثبات لازم را برای رقابت با الهلال ندارد و برای این کار باید برخی از هم‌تیمی‌های سابق این بازیکن پرتغالی را به خدمت بگیرد.

2029755

گفته می‌شود او با کاسمیرو برای این هدف صحبت کرده و همچنین قصد دارد ناچو فرناندز را هم برای پیوستن به النصر راضی کند. رونالدو به مدیران النصر گفته است که پیروی از الگوی رئال مادرید و تزریق دی‌ان‌ای این باشگاه به تیم عربستانی، یک نکته کلیدی برای کسب جام‌هاست.

دیدگاه‌ها