کد خبر : 2026095 | 13 خرداد 1403 ساعت 23:25 | 48.7K بازدید | 60 دیدگاه

قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس)

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با سخنرانی فلورنتینو پرز در جشن قهرمانی چمپیونزلیگ احساساتی شد.

قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در فینال چمپیونزلیگ با نتیجه 2-0 دورتموند را شکست داد و عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد.

پانزدهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به دست آمد تا کهکشانی‌ها برای یک جشن بزرگ در مادرید آماده شوند.

افتخار بزرگ شب گذشته رئال مدت کوتاهی پس از قهرمانی آن‌ها در لالیگا اتفاق افتاد و تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی موفق شد به یک فصل درخشان پایان بدهد.

1989153

آنچلوتی شب گذشته برای پنجمین بار به عنوان مربی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد تا نام خود را به عنوان یکی از مربیان مطرح دنیای فوتبال ماندگار کند.

قبل از شروع جشن خیابانی امشب، بازیکنان رئال ابتدا به ساختمان شهرداری مادرید رفتند. در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سخنرانی کردند و همین‌طور فرصت سخنرانی فلورنتینو پرز ایجاد شد.

رئیس باشگاه رئال در بخشی از سخنانش خطاب به آنچلوتی گفت: "دون کارلو از تو تشکر می‌کنم. تو بهترین مربی جهان هستی. اکنون کار را برای بردن شانزدهمین قهرمانی آغاز کرده‌ایم."

2029741

در این لحظه دوربین باشگاه رئال مادرید نشان داد که آنچلوتی از سخنرانی پرز احساساتی می‌شود و نمی‌تواند مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود.

آنچلوتی اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد در رئال بازنشسته شود و پس از پایان همکاری با این باشگاه اسپانیایی به مربیگری ادامه نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها