کد خبر : 2026093 | 14 خرداد 1403 ساعت 07:33 | 15.2K بازدید | 34 دیدگاه

پنج تیم در یک قدمی رتبه نخست:

رؤیاپردازی تیم‌هایی که به صدر نرسیدند!

پنج تیم لیگ برتری در آستانه صدرنشینی لیگ برتر قرار گرفتند، اما به آن دست پیدا نکردند.

رؤیاپردازی تیم‌هایی که به صدر نرسیدند!

به گزارش "ورزش سه"، به غیر از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان که بیشترین حضور در صدر جدول را داشتند، چند تیم لیگ برتری حضور در رتبه‌های دوم و سوم جدول و نزدیک شدن به صدر جدول را تجربه کردند اما آن را لمس نکردند.

تیم‌های تراکتور، ذوب آهن، ملوان، گل‌گهر و آلومینیوم اراک رتبه‌های در مقاطع مختلفی از فصل در رتبه‌های بالای جدول حضور پیدا کردند اما تداوم نداشت و در ادامه فصل غافله را به سه تیم اول بالانشین لیگ باختند.

تراکتور

تراکتوری‌ها در هیچ مقطعی از فصل بالاتر از رتبه سوم را تجربه نکردند اما بیشتر فصل را در رتبه چهارم حضور داشتند و از هفته 19 تا 23 لیگ برتر در رتبه سوم حضور داشتند و این بهترین تجربه آنها در جدول لیگ برتر بود.

2023493

ذوب آهن

شاگردان ربیعی از هفته 8 تا 11 ام لیگ برتر بهترین شرایط جدولی را داشتند، آنها حضور در رتبه سوم جدول را تجربه کردند و تا رتبه دوم هم پیش‌ رفتند اما در پایان هفته دوازدهم به رتبه ششم جدول رسیدند و ادامه فصل را بین رتبه پنجم تا هفتم ادامه دادند و در نهایت کار خود را در رتبه پنجم به پایان رساندند.

1946075

ملوان

ملوان در پایان هفته دوازدهم در رتبه 2 جدول حضور داشت و این عالی‌ترین رتبه آنها در طول فصل بود، آنها در هفته نهم هم در رتبه 9 جدول حضور داشتند و ادامه فصل را بین رتبه‌های پنجم و ششم جا به جا شدند و در نهایت کار خود را در رتبه ششم جدول به پایان رساندند.

2015401

آلومینیوم

آلومینیوم اراک در هفته‌های ابتدایی لیگ یکی از تیم‌های بالانشین جدول بودند، آنها از هفته چهارم تا هفتم در رتبه سوم جدول حضور داشتند اما در ادامه فصل در رتبه‌های هفتم و دهم جا به جا شدند و در نهایت کار خود را در رتبه هفتم تمام کردند.

2026058

گل‌گهر سیرجان

گل‌گهر هم یکی از تیم‌هایی بود که به واسطه شروع خوبی که در ابتدای لیگ داشت حضور در رتبه دوم را در هفته اول و سوم لیگ تجربه کرد، اما بعد از آن به میانه جدول رفت و بین رتبه‌های هفتم تا دهم جا به جا می‌شد و در نهایت در رتبه نهم جدول کار خود را پایان داد.

2022676

در بین تیم‌های لیگ برتری استقلال 20 هفته، پرسپولیس 7 هفته و سپاهان صدرنشینی را تجربه کردند و استقلال بیشترین سهم را در حضور در بین سه تیم برتر جدول داشت و آنها 29 هفته در رتبه‌های اول و دوم حضور داشتند، پرسپولیس در مقطعی از فصل تا رتبه ششم سقوط کرد و سپاهان هم در رتبه هشتم جدول حضور پیدا کرد.

دیدگاه‌ها