کد خبر : 2026090 | 13 خرداد 1403 ساعت 22:55 | 55.5K بازدید | 29 دیدگاه

کروس به هواداران: روی قولم به شما هستم

تونی کروس می‌گوید او و دیگر بازیکنان به قول‌شان به هواداران عمل کرده‌اند.

کروس به هواداران: روی قولم به شما هستم

به گزارش "ورزش سه"، امروز در اسپانیا هزاران نفر از هواداران رئال مادرید در خیابان‌های پایتخت اسپانیا صف کشیدند تا قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۴ را جشن بگیرند.

آنها دفعه پیش در میدان سیبلس قهرمانی لالیگا را جشن گرفتند و در جریان آن مراسم، تونی کروس به هواداران قول داد که برای قهرمانی چمپیونزلیگ هم گرد هم خواهند آمد و به آنها وعده قهرمانی پانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا را داد.

این ملی‌پوش آلمانی در روزهای اخیر پس از تایید اینکه قصد دارد پس از یورو ۲۰۲۴ از فوتبال بازنشسته شود، بارها از هواداران رئال خداحافظی کرده است.

2029735

او پس از تعویض در اواخر بازی فینال و پیروزی ۲-۰ رئال مادرید مقابل برروسیا دورتموند در ومبلی، خداحافظی هیجان انگیز دیگری داشت و توانست یک جام اروپایی دیگر هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

او در صحبت‌هایش با هواداران در جشن امروز هم با آنها خداحافظی کرد و گفت: «ده سال گذشته اینجا باورنکردنی بوده است. برای همه چیز ممنون. سه هفته پیش قول دادیم که برمی‌گردیم و اینجا هستیم. من به قولم به شما وفا کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. ممنون که در این مدت از بهترین بخش‌های زندگی من بودید. خداحافظ.»

دیدگاه‌ها