کد خبر : 2026087 | 13 خرداد 1403 ساعت 22:36 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

پس از 4 سال: لگانس به لالیگا بازگشت

تیم لگانس با برتری 2-0 مقابل الچه در صدر جدول رده‌بندی لالیگا 2 ایستاد و به لالیگا صعود کرد.

پس از 4 سال: لگانس به لالیگا بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، لگانس پس از چهار سال، با کسب سهمیه صعود مستقیم لالیگا، فصل آینده به دسته برتر فوتبال اسپانیا بازخواهد گشت.

لگانس می‌توانست هفته قبل در بازی مقابل راسینگ دفرول صعود مستقیمش به لالیگا را تأیید کند، اما گلی که از روی ضربه پنالتی در وقت‌های تلف شده دریافت کردند باعث تساوی 2-2 شد تا تکلیف آن‌ها در بازی این هفته مشخص شود.

در آخرین هفته یعنی هفته چهل و دوم لالیگا 2، لگانس امشب میزبان الچه بود. نکته جالب این رویارویی این بود که آن‌ها 31 سال پیش برای صعود به لالیگا مقابل این تیم قرار گرفته بودند و این دیدار امشب تکرار شد.

2029728

رقیب مستقیم لگانس برای کسب سهمیه مستقیم رئال وایادولید بود که مقابل تنریفه قرار گرفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. بنابراین لگانس با کسب برد صعودش را قطعی می‌کرد.

تیم تحت هدایت بورخا خیمنز نیازی به حدس و گمان نداشت و با گل‌های میگل دلافوئنته و خوان کروز در نیمه اول بازی، الچه را شکست داد و تیم حریف هم در مقابل خطرساز نشد تا نتیجه را تغییر دهد.

لگانس با کسب برد در بازی امشب 74 امتیازی شد و در پایان رقابت‌های فصل در رده نخست ایستاد. وایادولید (72 امتیاز) و ایبار (71 امتیاز) هم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

لگانس در فصل 21-2020 به رده دوم فوتبال اسپانیا سقوط کرده بود و پس از چهار سال به سطح اول یعنی لالیگا بازگشت.

دیدگاه‌ها