کد خبر : 2026086 | 13 خرداد 1403 ساعت 22:30 | 30.7K بازدید | 11 دیدگاه

دلداری مورینیو به ترزیچ بعد از شکست در فینال

در اقدامی قابل تحسین، ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه، پس از باخت 2-0 بوروسیا دورتموند مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن، به سراغ سرمربی دورتموند، ادین ترزیچ رفت تا او را دلداری دهد.

دلداری مورینیو به ترزیچ بعد از شکست در فینال

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که برای "بی‌تی اسپورت" به عنوان کارشناس در محل حضور داشت، پس از پایان بازی، صحنه را ترک کرد تا به ترزیچ در زمین چمن دلداری دهد. لورا وودز، مجری برنامه، در این باره گفت: "ما ژوزه مورینیو را از دست دادیم، او به زمین رفت... من به شما می‌گویم که او چه کار می‌کند، او به سراغ ادین ترزیچ می‌رود و من فکر می‌کنم او را دلداری می‌دهد. یک لحظه واقعاً زیبا. یک لحظه واقعاً باکلاس بین دو مربی."

سرمربی پرتغالی از ترزیچ به خاطر تاکتیک‌هایش در برابر رئال مادرید تمجید کرد و گفت: "سرمربی کسی نیست که باید توپ را در دروازه گل کند و این چیزی بود که امشب تیمش کم داشت. اما رویکرد عالی بود، آنها شجاع بودند. آنها همه چیز را درست انجام دادند، به جز گلزنی. او به عنوان یک مربی باید به خودش افتخار کند، اما به هر حال او هرگز امشب را فراموش نخواهد کرد."

مورینیو که فصل آینده سرمربی فنرباغچه استانبول خواهد بود، در دوران حرفه ای خود دو بار با پورتو و اینترمیلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او از شش فینال اروپایی پنج عنوان را کسب کرده است.

ترزیچ در گفتگو با "زد د اف" در مورد احساسات خود پس از شکست تلخ مقابل رئال مادرید گفت: "نمی‌دانم چه بگویم، زیرا در حال حاضر آشفتگی عاطفی بزرگی را تجربه می‌کنم. در یک لحظه به خاطر عملکردی که ارائه شد بسیار افتخار می‌کنم. در لحظه‌ای دیگر احساس ناامیدی و پوچی می‌کنم."

دیدگاه‌ها