کد خبر : 2026077 | 13 خرداد 1403 ساعت 22:13 | 28.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره‌ها برای سلفی با وینی صف می‌کشند! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، بار دیگر در یک بازی بزرگ درخشید تا مشخص شود چرا هر روز به تعداد هوادارانش اضافه می‌شود.

ستاره‌ها برای سلفی با وینی صف می‌کشند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی مقابل بوروسیا دورتموند برای پانزدهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. ستارگان زیادی برای تماشای این دیدار بزرگ در دنیای فوتبال به ومبلی آمده بودند.

بسیاری از چهره‌های حاضر، نام‌های بزرگی در این ورزش بودند، از جمله ستاره سابق رئال مادرید گرت بیل، سرمربی سابق لیورپول یورگن کلوپ و اسطوره منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن. با این حال، افراد دیگری نیز حضور داشتند که شاید کمتر آن‌ها را با “زیبایی فوتبال” مرتبط بدانیم، از جمله لنی کراویتز، اجراکننده پیش از بازی، و جی‌زی، رپر مشهوری که از جایگاه نظاره‌گر بازی بود.

2029715
2029714

ارتباط جی‌زی با وینیسیوس جونیور چیست؟ چرا آن‌ها با هم سلفی گرفتند؟

شان کارتر، با نام مستعار جی‌زی، 54 ساله، با یکی از بازیکنانی که سرنوشت بازی را به سود تیم اسپانیایی رقم زد، ارتباط نزدیکی دارد: وینیسیوس جونیور.

بعد از اینکه رئال مادرید قهرمانی خود را قطعی کرد و جام را بالای سر برد، این وینگر برزیلی برای لحظه‌ای جشن با هم‌تیمی‌هایش را رها کرد تا با این خواننده رپ عکس سلفی بگیرد. "راک نِیشن اسپورتس"، یک شرکت مدیریت ورزشی که در سال 2013 توسط جی‌زی تأسیس شد، سال گذشته آژانس برزیلی "تی‌اف‌ام" را که نماینده وینیسیوس (بازیکنی که دومین گل غول‌های لالیگا را مقابل دورتموند به ثمر رساند) است، خریداری کرد.

این رپر همچنین از طریق دوستی با تیری آنری، مهاجم سابق آرسنال، بارسلونا و نیویورک رد بولز، ارتباط دیگری با فوتبال دارد و قبلاً از علاقه‌اش به تیم آرسنال صحبت کرده بود. حتی گزارش‌هایی وجود دارد که او در مقطعی به سرمایه‌گذاری در این باشگاه لیگ برتر انگلیس فکر می‌کرد.

دیدگاه‌ها