کد خبر : 2026064 | 13 خرداد 1403 ساعت 21:46 | 28.5K بازدید | 23 دیدگاه

تشکر پرز از کارلتو: بهترین مربی دنیایی!

فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در مراسم جشن باشگاه به مناسبت پانزدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ، از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر کرد.

تشکر پرز از کارلتو: بهترین مربی دنیایی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی رئال مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به جام شماره پانزده، باشگاه امروز در مراسمی این موفقیت را جشن گرفت.

مانند دیگر قهرمانی‌های مادریدی‌ها، باشگاه در این مراسم از بازیکنان و خانواده‌هایشان، مقامات ویژه شهر مادرید و هواداران دعوت کرد تا در این جشن حضور داشته باشند. یکی از نکات جالب مراسم هدیه ناچو فرناندز، کاپیتان رئال، به ایزابلا دیاز آیوسو، رئیس شورای شهر مادرید بود. ناچو پیراهن رئال مادرید را به رئیس شورای شهر هدیه داد و او هم تصمیم گرفت پیش از سخنرانی این پیراهن را بپوشد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه، شعارهای هواداران بود که یک‌صدا برای وینیسیوس سرود خواندند و شعار «وینی، توپ طلا» سر دادند. ستاره برزیلی رئالی‌ها با توجه به عملکرد عالی در این فصل، یکی از مدعیان جایزه توپ طلاست.

2029688

در این مراسم ابتدا، ایزابلا دیاز آیوسو، در سخنرانی‌ای از اعضای باشگاه تقدیر کرد: «رئال مادرید دوباره نشان داد که چه تیم بزرگی است، خیابان‌های لندن سفیدپوش شده بود، میلیون‌ها نفر فوتبال تماشا می‌کردند، هیچ بازی دیگری به بزرگی این فینال نبود.

این رئال مادرید است. حمایت از رئال مادرید یعنی داشتن رؤیا، هرگز تسلیم نشدن. ما جادو خواستیم و سپس دیدیم که دنی کارواخال با یک ضربه سر از راه رسید.»

پس از رئیس شورای شهر، نوبت به فلورنتینو پرز رسید. او گفت: «از الان به چمپیونزلیگ شانزدهم فکر می‌کنیم. به بازیکنان می‌گویم، شما تاریخ‌سازان هستید. تونی کروس، از تو ممنونم.

2029687
2029686

۱۵ بار قهرمان اروپا. همه اینها به لطف هواداران، یک میلیون هوادار که ما را در سراسر جهان حمایت می‌کنند، از همه تشکر می‌کنیم. شما بهترین طرفداران جهان هستید. دون کارلو، از تو ممنونم. تو بهترین مربی دنیا هستی.»

دیدگاه‌ها