کد خبر : 2026032 | 13 خرداد 1403 ساعت 19:49 | 44.3K بازدید | 48 دیدگاه

رقابت با بارسا: تماس بایرن با کاپیتان یونایتد

باشگاه بایرن مونیخ برای جذب برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، تماس‌هایی با مدیربرنامه‌ او داشته است.

رقابت با بارسا: تماس بایرن با کاپیتان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ مذاکرات با ایجنت برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، را آغاز کرده و به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقه نشان داده است.

ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، مشتاق است تا پس از یک فصل ناامیدکننده، بایرن را با نیروی جدید برای رقابت‌های فصل آینده آماده کند.

با وجود درخشش هری کین که به کفش طلای اروپا هم رسید، بایرن پس از سال‌ها قهرمانی در بوندس‌لیگا را از دست داد و بایرلورکوزن جلوتر از آن‌ها به جام قهرمانی دست پیدا کرد.

2029640

انتصاب کمپانی هفته گذشته تایید شد و سرمربی سابق برنلی علی‌رغم تلاش‌های بایرن برای توافق با توماس توخل جهت ادامه همکاری، در نهایت جانشین این مربی آلمانی شد.

روزنامه پرتغالی اوجوگو گزارش می‌دهد که بایرن می‌تواند برونو فرناندز را به اولین خرید  چشمگیر بایرن از زمان معرفی کمپانی به عنوان مربی جدید تبدیل کند. بر اساس این گزارش، بایرن با میگوئل پینیو، ایجنت فرناندز، برای انتقال کاپیتان یونایتد تماس‌هایی برقرار کرده است.

اگرچه گفته می‌شود بایرن فرناندز را زیر نظر دارد ولی آن‌ها فرصت زیادی برای خرید این بازیکن ندارند چراکه گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه بارسلونا به این بازیکن پرتغالی وجود دارد.

آینده فرناندز در یونایتد نامشخص است، مخصوصاً با توجه به اینکه مشخص نیست که آیا اریک تن هاخ روی نیمکت این تیم باقی می‌ماند یا اینکه مالکان جدید نقشه‌های جدیدی برای فصل بعدی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها