کد خبر : 2026027 | 13 خرداد 1403 ساعت 19:17 | 61K بازدید | 37 دیدگاه

قول شرف، ساسان فولاد را نگه داشت

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

پاس لوکاس کاندیدو و شوت ساسان انصاری به قلب دروازه نساجی فولاد را زنده نگه داشت.

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، نفس‌ها در اهواز در سینه حبس بودند، استقلال در دستگردی با دو‌ گل از پیکان ده نفره جلو بود و استقلال خوزستان هم ۳-۱ نبردش با هوادار را مدیریت می‌کرد اما مشکی‌پوشان فولادی در قائمشهر نتوانسته بودند گلی بزند تا سقوط کننده لقب بگیرند اما وقتی اسکوربورد بازی روی ۸۲:۱۶ بود شوت ساسان انصاری به تور دروازه لوان پولی بوسه زد تا پس از شادی زاید الوصفش هم اشک خودش و رفقایش در ورزشگاه شهید وطنی در بیاید و هم تمامی هوادارانشان در اهواز که بیخیال جدال قهرمانی استقلال و پرسپولیس برای برد تیمشان دست به دعا شده بودند.

انصاری که فصل سختی را در فولاد گذرانده بود و حتی هجمه‌هایی نیز در بعضی مقاطع فصل علی‌رغم تاثیر گذاری فوق العاده‌اش به او وارد شده بود اما فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند با آمار خیره‌کننده ۵ گل و ۶ پاس گل با این توضیح که ۴ گل از این ۵ گلش منجر به بردهای ۱-۰ تیمش شده بود و‌ گل دیگر نیز برای فولاد یک امتیاز به ارمغان آورد. ساسان برای تیمش نه تنها یک مهاجم گلزن بلکه در رختکن یک کاپیتان دوست داشتنی است که رفاقتش با تمامی اعضای تیم باعث شده مانند برادری بزرگ‌تر برای همه به حساب بیاید.

2029630

عبدالله ویسی سرمربی فولاد از دو بازی نیمکت‌نشین کردن مهم‌ترین عنصر تیمش به دلیل نامعلوم خیلی زود پشیمان شد و به اشتباه بزرگش پی برد و در کنفرانسی مطبوعاتی او را وزیر تیمش خواند، بازیکنی که یک شب بزرگ را برای اهواز قدم زد.

از ۱۴ سال قبل که انصاری با امیدهای فولاد توانست آقای گل لیگ برتر شود تا به امروز، او در سه قهرمانی ۱۰ سال اخیر تیمش نه تنها حضور داشته بلکه تاثیر مهم داشته است، قهرمانی با تیم حسین فرکی در لیگ سیزدهم در لیگ برتر که شاید مهم‌ترین اثرش پاس گل به آرش افشین در دیدار مقابل پرسپولیس بود و قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام  و حضور در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا با گل او در دیدار مقابل الفیصلی عربستان همه‌اش به موفقیت‌های بزرگ ختم شد اما وقتی اشک انصاری درآمد که یک استان منتظر معجزه او بودند.  

2029627

ساسان انصاری در نیم‌فصل پیشنهاد ویژه‌ای از جواد نکونام و استقلال داشت اما با توجه به شرایط فولاد از نکونام عذرخواهی کرد و گفت که اکنون این تیم به او نیاز دارد و نمی‌تواند بازوبند یک تیم بر بازویش ببندد و در حساس‌ترین زمان ممکن تنهایش بگذارد.

2029628

فصلی که شاید در مقطعی به او جفا شد و حتی اعلام کرد در پایان فصل از فولاد جدا می‌شود اما برای او و هواداران فولاد به بهترین شکل به پایان رسید. انصاری در ورزشگاه آزادی و پس از شکست مقابل استقلال قول شرف داد که فولاد در لیگ می‌ماند و ماند، او حالا نه فقط درون زمین بلکه در قلب تمامی هواداران فولاد کاپیتان است، حالا دیگر هیچ بهانه‌ای نیست، انصاری باید در اهواز بماند.

2029626
2029625
2029623

دیدگاه‌ها