کد خبر : 2026017 | 13 خرداد 1403 ساعت 18:53 | 45.5K بازدید | 81 دیدگاه

هدیه بزرگ نکونام به فوتبال خوزستان!

پیروزی استقلال برابر پیکان منجر به ماندگاری هم نام خوزستانی آبی‌ها در لیگ برتر شد.

هدیه بزرگ نکونام به فوتبال خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته آخر لیگ برتر ایران، تیم استقلال موفق شد با نتیجه‌ای قاطع پیکان را شکست دهد و با این پیروزی، تاثیر بزرگی بر سرنوشت تیم‌های خوزستانی گذاشت. نتیجه این بازی به گونه‌ای بود که نه تنها استقلال تهران به اهداف خود نزدیک‌تر شد، بلکه از سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول نیز جلوگیری کرد. این رویداد مهم نشان‌دهنده اهمیت تلاش‌های جواد نکونام برای فوتبال خوزستان بود.

اگر دیدار بین استقلال تهران و پیکان با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید، استقلال خوزستان به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های رودررو با پیکان به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. اما جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، که خود برای قهرمانی می‌جنگید، توانست تیم خود را به پیروزی برساند و به طور غیرمستقیم سهمیه خوزستان در لیگ برتر را حفظ کند.

2029606

نکونام به واسطه سال‌ها حضور موفقیت‌آمیز در فولاد خوزستان، از محبوبیت بالایی در این استان برخوردار است. او با فولاد به مقام قهرمانی جام حذفی و سوپرجام دست یافت و این تیم را تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز پیش برد. به همین دلیل، این پیروزی برای او نه تنها به عنوان یک مربی بلکه به عنوان یک فرد موردتوجه در خوزستان، ارزش ویژه‌ای دارد.

به طور کلی، پیروزی استقلال تهران در برابر پیکان نه تنها برای این تیم مهم بود بلکه یک لطف بزرگ به فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

عکس: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها