کد خبر : 2025995 | 13 خرداد 1403 ساعت 17:45 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

قنبرزاده: آیین‌نامه مصوب شده قابلیت اجرایی دارد

تصمیمات مهم فدراسیون درباره ایجنت‌های فوتبال

در جلسه امروز هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تصمیمات مهمی درباره نحوه فعالیت کارگزاران اتخاذ شد.

تصمیمات مهم فدراسیون درباره ایجنت‌های فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در جلسه طولانی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت درباره نحوه فعالیت و امور کارگزاران فوتبال بود.

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره برخی فعالیت‌های عجیب ایجنت‌های فوتبال مطرح شد که همین امر به جلسه مدیران ارشد فدراسیون کشیده شد.

منصور قنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال بعد از جلسه امروز درباره فعالیت ایجنت‌ها و مصوبه ای که در این خصوص به وجود آمده، گفت: «یکی از مصوبات این بود که دستورالعمل و آیین‌نامه کارگزاران یا همان واسطه‌ها نهایی شد و ان‌شاءالله سریعاً از طریق سازمان لیگ ابلاغ خواهد شد. به هر شکل رابطه کارگزاران با باشگاه‌ها و بازیکنان، نحوه فعالیت‌شان که خیلی جامع است و حتی تعداد بازیکنی که می‌تواند تحت اختیار یک کارگزار باشد، در این آیین‌نامه پیش‌بینی شده است.»

او ادامه داد: «در واقع تنها کارگزاران رسمی می‌توانند برای عقد قرارداد با بازیکنان ورود کنند. آنها باید داری دفتر و شناسه بوده و در سازمان امور مالیاتی حتماً قابلیت شناسایی داشته باشند. ان‌شاءالله آیین‌نامه یادشده ابلاغ و فکر می‌کنم در سایت سازمان لیگ بارگذاری خواهد شد.»

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیین‌نامه یادشده ضمانت اجرایی دارد، تأکید کرد: «خیلی طولانی است. هم کمیته تدوین مقررات روی آن کار کرده است و هم اینکه کمیته تعیین وضعیت. در واقع هم براساس معیارهای ملی است و هم معیارهای فیفا که ضمانت اجرایی قابل قبول است.»

دیدگاه‌ها