کد خبر : 2025992 | 13 خرداد 1403 ساعت 17:31 | 22.2K بازدید | 60 دیدگاه

رکورد عجیب یک استقلالی: هر 108 دقیقه یک اخطار

امید حامدی‌فر شب گذشته نهمین کارت زرد خود در این فصل را دریافت کرد.

رکورد عجیب یک استقلالی: هر 108 دقیقه یک اخطار

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در فصل گذشته در چند پست برای استقلال به میدان رفت، امید حامدی‌فر است. بازیکنی که پست تخصصی او هافبک دفاعی است ولی در لیگ بیست و سوم حضور در خط دفاعی، دفاع راست و دفاع چپ را تجربه کرد.

حامدی‌فر که درون زمین مسابقه بازیکن خشن و پرخطایی محسوب می‌شود، رکورد بیشترین تعداد دریافت کارت زرد در لیگ بیست و سوم را در میان تمامی بازیکنان استقلال از آن خود کرد.

این بازیکن در دقایق پایانی دیدار روز گذشته برابر پیکان، با خطایی که پشت محوطه جریمه مرتکب شد، از اکرمی داور بازی یک کارت زرد گرفت تا شمار اخطارهای او در این فصل به عدد 9 برسد.

هافبک جوان استقلال در تقابل برابر تیم‌های هوادار، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس، ملوان، سپاهان، پرسپولیس (برگشت)، فولاد و پیکان 9 بار کارت زرد گرفت تا رکورد عجیبی را از خود بر جا بگذارد. حامدی‌فر در این فصل 976 دقیقه برای استقلال به میدان رفت تا رکورد عجیب هر 108 دقیقه یک اخطار را از خود به جا بگذارد.

طبق قوانین لیگ برتر، هر بازیکن در مرتبه نخست با چهار کارت زرد و در دفعات بعدی با سه اخطار محروم می‌شود. حامدی‌فر دو بار بابت گرفتن چهار و سه اخطار محروم شده بود و اگر لیگ یک هفته دیگر نیز ادامه داشت، او به دلیل گرفتن نهمین کارت زردش در این فصل، برای بار سوم محروم می‌شد.

دیدگاه‌ها