کد خبر : 2025988 | 13 خرداد 1403 ساعت 17:16 | 13.9K بازدید | 7 دیدگاه

بازی هنگ‌کنگ را دست‌کم نگیرید؛

رضایی: فهرست تیم ملی ترکیبی است

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفتگویی درباره آخرین شرایط تیم ملی برای دو بازی با هنگ کنگ و ازبکستان داشته است.

رضایی: فهرست تیم ملی ترکیبی است

به گزارش "ورزش‌ سه"، رحمان رضایی مربی تیم ملی در هتل المپیک و در جمع خبرنگاران گفتگویی درباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقدماتی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان و همینطور فهرست 26 نفره امیر قلعه‌نویی داشت.

رضایی در شروع صحبت‌هایش گفت: اردو که نمی‌توان گفت، چون اصلا وقت آشنایی نداریم و حتی یک روز هم بازیکنان را در اختیار نداریم. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه آخرین روز لیگ دیروز بود و امروز هم یک سری لژیونرها رسیدند. دیروز با 6،7 نفر تمرین کردیم. ولی امروز همه هستند. با توجه به اینکه بازی داشتند، سفرهای طولانی داشته‌اند و... نتوانستیم در زمین تمرین کنیم. در سالن تمرین کردیم که ریکاوری بشوند و انرژی لازم را از طریق کار با وزنه بگیرند. تقریبا یک استراحت فعال بود.

رضایی درباره زمان تمرین تیم ملی هم گفت: امشب حرکت خواهیم کرد. برویم برای فردا که اولین تمرین ما با تمام نفرات تیم است. با توجه به اینکه وقت کمی داریم و اختلاف زمان وجود دارد، سعی می‌کنیم کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم. نفرات جدید هم با تاکتیک تیم آشنا هستند. سعی می‌کنیم با هماهنگی لازم به مصاف هنگ‌کنگ برویم.

1978276

او سپس درباره تغییرات فهرست تیم ملی و اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم گفت: صددرصد لیگ رصد شده. بازیکنان جوان و مستعدی به تیم دعوت شده‌اند که می‌توانند آینده‌ساز باشند. این بازیکنان می‌توانند سرنوشت فوتبال کشور را به دست بگیرند و فوتبالیست‌های بزرگی بشوند. سعی داریم ترکیبی از بازیکنان در کنار هم قرار بگیرند تا هم جوان‌ها از تجربه بازیکنان قدیمی استفاده کنند و همه نتیجه خوبی بگیریم.

از رضایی درباره بازی با ازبکستان و سختی این مسابقه پرسیدند که رضایی در واکنش به این سوال گفت: من فکر می‌کنم شما بازی هنگ کنگ را دست کم گرفته‌اید، ولی بازی اول است و بازی سختی خواهد بود. شرایط آب و هوایی آنجا خیلی سخت است. امیدواریم این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم. بعد به ازبکستان می‌رسیم که تیم خیلی خوبی دارند. از تیم‌های پایه واقعا خوب استفاده می‌کنند. روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری می‌کنند. جوان‌های خوبی دارند. تیمی جوان و دونده دارند که از نظر تاکتیکی هم خوب هستند. 

او با دعوت از هواداران اضافه کرد: بازی تهران است و امیدوارم حامیان تیم ملی بیایند و تیم را حمایت کنند. مطمئنا بازی سختی خواهد بود و برای شرایطمان در آینده نتیجه خیلی مهم است. امیدوارم این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها