کد خبر : 2025981 | 13 خرداد 1403 ساعت 16:21 | 8.3K بازدید | 14 دیدگاه

نجفی: خوشحالیم شرمنده استقلال خوزستان نشدیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بابت ماموریتی که با سرانجامی خوش همراه شد، از هواداران این تیم قدردانی کرد.

نجفی: خوشحالیم شرمنده استقلال خوزستان نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بالاخره موفق شد از جمع گزینه‌های سقوط خارج شود و آن هم در روز پایانی لیگ تا حضورش در فصل آتی لیگ برتر هم به این شکل فراهم شود. ماموریتی سخت که در نهایت با دو برد ارزشمند در هفته‌های پایانی به سرانجام رسید. امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پیامی ضمن قدردانی از بازیکنان و اعضای فنی تیم، از هواداران خونگرم خوزستانی نیز بابت حمایت‌ها و همراهی‌شان تشکر کرد.

من لم یشکر المخلوق لم یشکر خالق
به همت و اراده تلاش خود، در کنار همدلی وحمایت تو، ماندیم

باشگاه فرهنگی ورزشی‌ استقلال خوزستان پس از پایان رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال که به جرات می‌توان گفت این فصل دلهره‌آورترین فصل لیگ برتر بود بر خود واجب می‌داند از همه بزرگوارانی که دراین فصل سخت همراه وهمدل تیم استقلال خوزستان بودند تشکر و انشالله در فرصتی مناسب توفیق تجلیل و تکریم داشته باشیم.

استقلال خوزستان در اولین حضور بعد از آن صعود سرور انگیز، با هدف اثبات شایستگی ماندگاری در لیگ برتر فصل را با فراز و نشیب آغاز و در ایام سخت پاياني لیگ برتر که عده‌ای  مسیر سقوط را برای این تیم در نظر داشتند با اعتقاد و توکل و همدلی، با شایستگی از نام خود و قدمت پرآوازه فوتبال خوزستان دفاع کرد تا شرمنده هواداران پرشور به‌خصوص کارگران با غیرت و زحمت‌کش کارخانه گروه ملی که همه جوره حمایت کردند نشود.

این چنین بقا که شاید از نظر عده‌ای محدود خوشحالی ندارد! اما از نظر اهلیت واقعی فوتبال کمتر از سرور قهرمانی نبود را به فال نیک گرفته و با استفاده از تجربه به‌دست آمده انشالله در فصل آینده تلاش خود را برای شایسته بودن نشان خواهیم داد.

در پایان لازم می‌دانیم از همه آنانی که همدل ما و همراه کاروان استقلال خوزستان بودند تشکر نماییم:
تشکر از هواداری که با عشق و صداقت و فریادش حمایت کرد. تشکر از مدیریت، کارکنان خدوم و کارگران زحمتکش و پرتلاش که همه جوره پشتیبانی کردند. تشکر از پیشکسوتان فوتبال و دیگر رشته‌های مختلف ورزش استان که به صورت خودجوش و فارغ از هرگونه رنگ و ریا و با هدف حفظ سهمیه فوتبال خوزستان، بسیار دلگرم کننده پیش آمدن و حمایت کردند. تشکر از اصحاب رسانه که عاشقانه برای حفظ آرامش فضای تیم همدلی و همراهی کردند. تشکر از مسئولین محترم از عالی‌ترین مقام استانی تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال خوزستان که برای نام و قدمت فوتبال خوزستان همدلی و همراهی حمایتی را رقم زدند. تشکر و تشکر و باز هم تشکر از همه اهالی فوتبال خوزستان که ما را به‌عنوان اهلیت و فرزندان این فوتبال دانستند.

دیدگاه‌ها