کد خبر : 2025961 | 13 خرداد 1403 ساعت 15:12 | 62.7K بازدید | 58 دیدگاه

دهان دورتموندی‌ها باز ماند؛

حرکت نابودکننده ستاره رئال: تو دیوانه‌ای وینی!

وینیسیوس جونیور ستاره اول رئال مادرید در راه پانزدهمین قهرمانی اروپا بود.

حرکت نابودکننده ستاره رئال: تو دیوانه‌ای وینی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فینال دیشب حالا همه تقریبا متفق‌القول هستند که وینیسیوس جونیور آماده‌ترین بازیکن حال حاضر دنیاست. فوق‌ستاره‌ای که بیشترین نقش را در پانزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

ویدئو: 334652

شاید بازی دیروز رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا مهر تاییدی بود بر اینکه وینیسیوس باید در پایان سال جاری توپ طلا را از آن خود کند. حتی اگر یورویی هم در پیش باشد، ستاره برزیلی آنقدر در ترکیب رئال درخشان بوده که این جایزه بدون درنگ به او اهدا شود.

2029498
2029500
2029499

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی فینال با دو گل دورتموند را شکست دادند و فاتح لیگ قهرمانان شدند. در این بازی وینیسیوس جونیور گل دوم رئال را به ثمر رساند و خیال رئالی‌ها را از جام پانزدهم راحت کرد. یک ضربه بغل پای دقیق در مصاف با گروگر کوبل که اتفاقا شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود اما وینی تیر خلاص را به دروازه‌بان دورتموند و هم‌تیمی‌هایش زد.

اما به جز گل وینیسوس در دیگر دقایق بازی نیز بارها و بارها با حرکاتش مدافعان حریف را آزار داد. یکی از این حرکات زمانی بود که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد. جایی که وینیسیوس با یک حرکت تکنیکی خارق‌العاده و دریبلی کم‌نظیر از جولیان ریرسون، مدافع دورتموند عبور کرد. دریبلی که با عبور توپ از بین پاهای مدافع حریف زیباییش چند برابر شد.

2029510

دیدگاه‌ها