کد خبر : 2025947 | 13 خرداد 1403 ساعت 14:10 | 47.1K بازدید | 65 دیدگاه

ساکی:

مربی موفق‌تر از آنچلوتی در تاریخ فوتبال نداریم

آریگو ساکی، اسطوره مربیگری فوتبال ایتالیا، بار دیگر از کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد موفقیت‌آمیزش تمجید کرد.

مربی موفق‌تر از آنچلوتی در تاریخ فوتبال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی شب گذشته موفق شد بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی رئال مادرید برابر دورتموند به دست آورد و یک موفقیت دیگر را به کارنامه درخشانش در دوران مربیگری اضافه کند.

شاگردان این مربی ایتالیایی با دو گلی که دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور در این بازی به ثمر رساندن توانستند جام قهرمانی را به دست آورند و فصل بسیار خوبی را که پشت سر گذاشته بودند به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. این پنجمین قهرمانی آنچلوتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود و او حالا یکی از موفق‌ترین مربیان در تاریخ این مسابقات به حساب می‌آید.

2029453

ساکی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: «رئال مادرید هنوز هم در صدر فوتبال اروپا قرار دارد و با وجود مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت اما با شایستگی در این جایگاه قرار گرفت. کارلتوی عزیز من همیشه نقش اول است و حالا پنجمین قهرمانی‌اش را کسب کرده است.

او دو قهرمانی با میلان و سه قهرمانی با رئال به عنوان سرمربی دارد و هیچکس شبیه به او نیست. دلیل این اتفاق ساده است: آنچلوتی خارق‌العاده است. او تجربه  دارد، همه چیز را درباره فوتبال می‌داند و حتی از کوچک‌ترین رازها با خبر است و از همه مهم‌تر این که او کسی است که می‌داند چه کار کند که بازیکنان، مدیران و هواداران دوستش داشته باشند.

باید تکرار کنم که رئال مادرید به‌خاطر عملکردش در این فینال شایسته تحسین است. آنچلوتی بار دیگر دو جام را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد، لالیگا و لیگ قهرمانان. هیچ مربی‌ای موفق‌تر از آنچلوتی در فوتبال وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها